Zdravo,
iščem informacije v zvezi s prodajo izdelkov na stojnicah. Ukvarjam se z umetnostjo in nameravam v prihodnjem letu prodajati različne nalepke, zvezke in druge izdelke na dogodkih in če je možno preko spleta. Zanima me kako se lotiti pridobivanja potrebnih dovoljenj (in katera sploh so), saj imam težave z iskanjem po portalih saj ne poznam prave terminologije. Zaenkrat se mi zdi da je najbolje ustanoviti s.p. ampak iščem alternative saj bi s tem izgubil določene bonitete (študentsko delo, boni, štipendija).
Hvala za kakršnekoli informacije!
-artist
• Uredništvo
Tadej Jezernik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
v kolikor se nameravaš zaposliti, odpreti s.p., je tako, da izgubiš nekatere ugodnosti, ki ti jih prinaša trenutni status dijaka/študenta.
V primeru, da se vseeno odločiš odpreti svoj s.p., ali pa katero koli drugo pravnoorganizacijsko obliko, bo potrebno naštudirat, kar nekaj zakonodaje in predpisov. Enako ti svetujem glede potrebnih dovoljenj. Odvisna od tvoje bodoče osnovne dejavnosti, so tudi določila glede posameznih dovoljenj.
Osnovne informacije o pričetku dejavnosti so sicer dostopne na naslednji povezavi.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro.
Lep pozdrav,
Tadej Jezernik, dipl. upravnih ved