Pozdravljeni!
Še par let in pride čas za ljubezen. Pač uglavnen to ko te fant povabi da greš ven z njim in no strah me je da bi me en fant povabu in on mi ne bi bil všeč kako naj mu rečem ne in še vedno ohranim stike pač da mi ne bo zamiril. Že v naprej hvala za nasvet.
Lp.
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te razumem pravilno, se trenutno ne soočaš z omenjeno situacijo, pač pa te zgolj zanima, kako ravnati v primeru, da do nje v prihodnosti pride. Zanima te, kako biti iskrena v primeru, ko te fant povabi na zmenek, vendar ti ta fant ni všeč.
Vsekakor so take situacije normalen del spoznavanja romantičnih partnerjev in v svojem življenju se boš najbrž z njimi srečala kar nekajkrat. Kar nekajkrat boš zavrnitve najbrž deležna tudi sama. Verjamem, da si ne želiš prizadeti drugega in nasploh je težko, ko moramo nekomu sporočiti novico, ki je ta ne bi želel slišati in za katero vemo, da bo v njem vzbudila razočaranje. Seveda si želimo, da bi lahko to preprečili.
Žal, ne glede na to, na kak način boš fantu to sporočila, v kolikor mu boš všeč in bi si te sicer želel spoznati, bo ob zavrnitvi najbrž občutil določeno mero razočaranja in morda tudi kaka druga negativna čustva, kar je v tem primeru povsem razumljivo in normalno. Na odzive in čustva drugih, žal, sami nimamo vpliva. Kljub temu pa je naša odgovornost ta, da smo pošteni do sebe in do drugih, zato ti toplo priporočam, da si v taki situaciji iskrena. Povabilo lahko vljudno odkloniš. V kolikor pri tem nisi iskrena in pri drugem morda vzbujaš lažno upanje, lahko to na dolgi rok prinese več škode.
Lepo te pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije