Zanima me ali sem punci ki mi je všeč prav napisal.
Zdravo
Že dolgo časa razmišljam ali ti naj to povem ali ne . Danes pa je dan , ko se ne morem več zadržati. Že od 6 razreda nekaj čutim do tebe , da si najlepše dekle na svetu in , da si zelo pametna. Malo sem zaljubljen v tebe.Prosim te ,da to ostane med nama,res prosim da ne poveš nobenem,ker mi je že zdaj hudo ,ko ti to pišem.Prosim razumi me.Lahko greva kdaj na sprehod z mojim kužkom , ker vem da imaš rada živali
.Upam da ti bo v spomin ali pa začetek ljubezni .
Samo tvoj????????
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
vidim, da si napisal zelo iskreno in srčno sporočilo punci, ki ti je všeč. Dobro je, da si ji povedal, kako se počutiš. To je velik korak in verjamem, da ni bilo lahko. Zdaj pa verjetno čakaš na njen odgovor. Pomembno je, da ostaneš potrpežljiv in razumeš, da potrebuje čas za razmislek. Če bo njen odgovor pozitiven, je to lahko začetek lepega prijateljstva ali celo več. Če pa bo negativen, ne obupaj. Včasih stvari ne gredo tako, kot bi si želeli, a to ne pomeni, da nisi poseben in vreden ljubezni.
Vedno se lahko obrneš tudi na odrasle osebe, ki jim zaupaš, če potrebuješ pogovor ali nasvet.
Vse lepo,
Živa Pirc, mag. psihologije