Kako preko fb pritegniti pozornost nekega fanta? Pisala sem mu ze, je odpisal, samo bolj tako uradno pa na kratko. Ne vem niti kaj se menit, saj on nic ne vprasa nazaj, zato ne pisem vec. Mi vsecka tu in tam kako sliko, to je vse.
Ne
Nekdo pač
Odvisno kaj je tvoj namen. Ga vidiš kot prijatelja ali želiš z njim vzpostaviti bolj resen odnos? Smo v času počitnic, lahko ga povabiš na kakšno druženje. To je lahko katerakoli od raznih aktivnosti, kakšna pijača sprehod ali kaj podobnega. Če iščeš temo za pogovor poglej ali imata kak skupen interes, to je lahko šport, šolski predmet, tv serija, knjiga, modna oblačila stvar iz pop kulture...Verjetno kakšno stvar objavljeno na svojem profilu, ki jo lahko uporabiš za izhodišče.
Si dekle, zato imaš tukaj mogoče nekaj prednosti. Mi fantje smo včasih precej sramežljivi glede deklet, ker se bojimo zavrnitve. Seveda je možnost da tudi on tebe zavrne samo na splošno gledano oba spola imajo ženske tukaj prednost. Tudi tradicionalno se pričakuje, da moški pokaže prvi interes v neko žensko.
Malo je odvisno od osebnosti posameznika kako se izraža. Če bi bil jaz v tvoji situaciji bi bil odkrit. Povedal bi mu, da mi je všeč in če se želi družiti. Najdi nek javni prostor, lahko tudi njega vprašaš če ima v mislih kak kraj in dogovorita se še za uro. Ampak bodi pripravljena, vedno je možnost zavrnitve. Boli, takšno je življenje. Sem dvakrat to izkusil sam.
Želim ti veliko sreče.
Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
To, da ti je fant odpisal na kratko, še ne pomeni nujno, da mu ni do pogovora s teboj. Morda si ga s sporočilom presenetila in ni vedel, kako naj se odzove. Ali pa tudi sam ni našel teme za pogovor in te zato ni ničesar vprašal. Glede na to, da ti včasih všečka kako sliko, mu očitno nisi popolnoma nezanimiva. Bo pa glede na opisano verjetno potrebno, da sama prevzameš pobudo in še enkrat poskušaš z njim vzpostaviti pogovor. Strinjam se s predlogom, ki ga je dal "Nekdo pač", da poskusi na podlagi tega, kar veš o njem, načeti pogovor o nečem, kar vama je skupno. Če takšne teme ne najdeš, pa ga lahko preprosto vprašaš kaj, kar te o njem zanima. Večini ljudi je všeč, če nekdo pokaže zanimanje zanje, in so pripravljeni povedati kaj o sebi.
Všeč mi je tudi ideja, da si s fantom odkrita in mu kar naravnost poveš, da se ti zdi zanimiv in bi ga rada bolje spoznala. Tako boš hitro dobila odgovor na to, ali si tudi ti vsaj malo všeč njemu ali ne. Nato pa ga lahko povabiš, da se srečata v živo. Možno je, da bo komunikacija med vama v živo čisto drugačna kot preko Facebooka. Če se ti zdi fant bolj neodločen, bo najbolje, da si kar sama izbereš kraj, kamor bi si želela iti z njim, in določiš dan in uro, ki ti ustreza. Seveda pa bodi odprta tudi za njegove predloge, če jih bo imel.
Kot je izpostavil"Nekdo pač", obstaja tudi možnost, da te bo fant zavrnil. In čeprav bo to boleče, bo na dolgi rok verjetno lažje kot biti v negotovosti. Če se to zgodi, naj ti ne vzame poguma, temveč to vzemi kot vajo, ki ti bo koristila naslednjič, ko ti bo nekdo všeč.
Želim ti veliko sreče,
Anja Rakovec, mag. psihologije