Zivjo pisem vam ker rabim vas nasvet,pac naj vam povem zakaj gre. Pac na morju sem spoznala enega fanta ki mi je bil res zelo vsec (star je pa 17let), veliko sva hodila ven zvecer,zjutraj in popoldan sva pa skupaj prezivela cas na plazi. Je pa res da sem bla zmedena in  da sem mu takoj povedala da mi je vsec. On se je pol zasmejal in reku da ima zal punco, ampak dva dni zvecer sva hodila na plazo kjer ni bilo svetlobe in takoj po tistem pogovoru sva sla tam oz. Me je on peljal, ko sva se usedla sem cutila da se je blizal meni in se je res, no pol ko se je dost preblizal k meni me je objel in drzal za roko,pol drugo noc sva gledala zvezde in ko sva se ulega na tla me je takoj prijel za roko in sem se pocutila kot da vara punco z mano. No pol po dveh mescih mi je povedal da takrat ko sva vse to imela da ga je punca pustila. Jaz nisem mogla vrejti kaj sem cula od njega. Ampak pol sem zelela nekak mu povedat da mi je vsec ampak brez da bi mu povedala, amapk se mi je vedno pri takih stvareh rece da je pozabil kaj je hotu reci. Pac drgac on zivi tko od mene tri ure voznje stran, in jaz zdej sploh nvm al sem mu vsec ali ne in me zanima kako naj mu povem da mi je vsec se enkrat amapk brez da bi kaj posumil on oz. Da ne bi uporabila besede vsec si mi ???
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Velikokrat dejanja povedo več kot besede same. Ne vidim razloga, da bi mu morala to ponovno povedati. Mogoče mu samo omeniš, da se tvoja čustva do njega niso spremenila, te pa zanima kaj morda on čuti do tebe. Pojasni mu, da bi želela vedeti na čem si in kako dalje. Pri sebi pa razmisli kaj sploh želiš od njega. Ali si želiš, da si mu všeč in boš lahko vezo vodila tudi na daljavo če bo potrebno? Kaj želiš od njega? Velikokrat fantje potrebujejo malo bolj natančne usmeritve, kaj me ženske želimo. Predlagam, da se o tem odkrito pogovorita.
Lep pozdrav,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije
• Za
Zaljubljena
zivjo spet se vam javljam, ja z njim sem se pogovrila isrkeno vceraj in je rekel da sem mu vsec kot kolegica in tt ce bi bila skup bi mogla jaz al pa on iti do nekoga kar mu ni glih nejmu vsec pac povedu mi je da noce imeti ljubezni na daljavo.Pa tt to mi je reku da sem premlada( stara sem  14) in da bi rad imel punco njegovih let al pa eno leto razlike.
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Torej si dobila odgovor. Kako si z njim zadovoljna? Si mu povedala, kaj pa ti želiš in kaj si misliš o tem kar ti je povedal?
V zvezi velikokrat leta ali razdalja niso ovira. Odvisno pa je, koliko si želiš, da zveza uspe.
Lp,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije