V prejšnem odgovoru ste mi rekli naj se iskreno pogovorim z mojo sošolko, a obstaja en problem. Nikoli ni sama. Ves čas je s svojo najboljšo prijateljico in dejansko ne moreva biti sama na enem kraju. Kako naj jo ogovorim na samem? Tudi domov hodi skupaj s prijateljico.
lp
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
vesela sem, da si se znova oglasil in da razmišljaš o tem, kako pristopiti k sošolki. To je zelo pogumno dejanje! :D
To, da se težko znajdeta sama, ni nič nenavadnega. Mnoge punce pri tej starosti imajo zelo tesne vezi s prijateljicami in skoraj ves čas preživljajo skupaj. Vendar pa to še ne pomeni, da pogovor na samem ni mogoč – potrebno bo le malce več potrpežljivosti in iznajdljivosti.
Ena od možnosti je, da ji v prisotnosti njene prijateljice, predlagaš, da se dobita na samem. Rečeš ji lahko nekaj takega: »Hej, bi imela čas, da se na samem na hitro pogovoriva? Vzelo ti bo samo par minut, nič posebnega.«
Če ti je neprijetno to reči v živo, lahko razmisliš tudi o tem, da ji napišeš kratko sporočilo – na listek ali pa na družbeno omrežje, če sta tam »prijatelja« oz se »followata. Lahko napišeš nekaj v smislu: »Živjo, nekaj bi ti rad osebno povedal. Bi se lahko na kratko sama pogovorila?«
Pomembno je, da ji pustiš tudi prostor, da se odloči, kdaj in ali sploh želi ta pogovor. Včasih tudi punce potrebujejo čas, da razmislijo.
Držim pesti! Z veseljem preberem, kako se bo vse skupaj izteklo – in kar pogumno napiši, če boš še kdaj potreboval nasvet ali podporo. :)
Cita Jenko, mag. psihologije
• ka
kako pristopiti
Vsebina je skrita.
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljeni,
pustili ste že več zapisov in vprašanj v svetovalnici, tudi nekajkrat ste že prejeli odgovor, da je svetovalnica namenjena mladostnikom, ki imajo težave v odraščanju. Svetujemo vam uporabo foruma med.over.net, ki je namenjena odraslim.
Hvala za razumevanje in lep pozdrav iz uredništva.