Zdravo star sem 17 let, hodim v 3.letnik. Zelo mi je všeč ena punca iz 4. letnika, ampak ne vem kako naj pristopim do nje ker je vedno skupaj z dvema sošolkama. Vedno ko gre mimo mene kar zmrznem, sploh ne vem kaj naj rečem, da ne bom izpadel čuden.
Hvala za odgovor.
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
všeč ti je punca in ne veš, kako naj pristopiš do nje, saj sta z njo zmeraj dve sošolki. Ko gre mimo tebe, kar zmrzneš in ne veš, kaj naj rečeš.
Obstaja ogromno načinov, kako lahko simpatiji pokažeš svojo naklonjenost, le izbrati moraš takšnega, ki se tebi zdi ok in je primeren glede na situacijo. To je lahko na bolj ali manj direkten način. Glede na dejstvo, da zmrzneš, ko jo vidiš, lahko za začetek uporabiš kakšen manj direkten način, npr. se ji nasmehneš, ji nastaviš listek s kakšnim sporočilom. Tudi socialno omrežje je okolje, kjer ji lahko daš vedeti, da si želiš navezati stik z njo – lahko ji pošlješ kakšno sporočilo, všeček, karkoli, kar uporabljaš od socialnih omrežij. Če se bo vajin pogovor razvil, pa jo lahko tudi povabiš na sprehod, pijačo, sladoled, …  Možnosti imaš veliko.
Upam, da boš katero izmed idej preizkusil in ti želim veliko uspeha pri spoznavanju. Če boš imel še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije