Kako predelati krivico ,da so mi pred časom želeli dati status invalida in nadiranje name oziroma glasno oštevanje zdravnic ter zaposlenih v neki stavbi , ter izdajo drugi osebi zaposleni brez mojega soglasja oziroma dovoljenja mojih osebnih podatkov ( s tem še nisem strinjala)... Hvala za kakršen koli odgovor ...
Lahko obrazložim več ....lp
• Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
vsaka storjena krivica seveda boli in jo je težko predelati. Vsekakor je prav o tem spregovoriti in iskati rešitve. Umirjen pogovor z osebami, ki so vpletene, brez žalitev, poniževanja in dodatnega travmatiziranja, s pozornim poslušanjem, je prav gotovo način, ki lahko pripelje do pomiritve, do odprave storjene krivice. Priporočam, da se obrneš na varuha pacientovih pravic v tvojem domačem kraju ali na državni ravni in obrazložiš svoj problem. Verjamem, da ti bodo znali pomagati.
Vse dobro ti želim.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka
• No
Nora
Vsebina je skrita.
• Uredništvo
Jožica Barborič
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
iz tvojega razmišljanja vidim, da je vse kar se ti je dogajalo v zvezi s storjeno krivico, zate še zelo boleče. Dejstvo, da si poiskala strokovno pomoč, je prav gotovo korak v pravi smeri. V terapevtskem procesu je predelava travmatskega doživetja seveda možna in najbrž tudi trenutno najboljša rešitev zate.
Ni v moji pristojnosti, da komentiram delo strokovnjakov, s katerimi si se srečala. Seveda pa razumem tvoje občutke, saj jih je moč razbrati iz tvojega pisanja. Ko boš nekoliko bolj umirjena, ko boš s terapevtko/terapevtom predelala svoje občutke v zvezi z omenjenimi dogodki, si boš morda zaželela pogovora z osebo, do katere sedaj gojiš globoko zamero in čutiš odpor do pogovora z njo. To ti lahko prinese olajšanje.
Želim ti vse dobro.