Pozdravljeni ,želela bi vprašati ali je kakšna možnost, kako predelati mobing s strani oseb ,ki so mi tudi dale pohvalo?
Te iste osebe na začetku in potem vmes tudi kritike oziroma poniževanja...
V različnih časovnih obdobjih...
Dejansko je to bilo nekaj let nazaj pa vseeno kot študentsko delo..
Zdaj že toliko časa premlevam zakaj mi je to bilo rečeno....
Lahko opišem nekaj več...
Hvala ,lp za kakršnokoli pomoč
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Običajno je, da nas mučijo predvsem negativni komentarji, kritike, posebej pa še močno osebne informacije, ki nas zelo prizadenejo. Tega ne pozabimo hitro in ne zlahka. Mobing je takšen zelo oseben in močan pritisk na naša čustva, nas močno prizadene in večkrat tudi zablokira.
Pomembna stvar, ki jo je dobro vedeti, je, da gre za značilnosti osebe, ki mobing izvaja in praviloma je ta oseba tista, ki »zna najti« občutljivosti in ranljivosti oseb in na ta način izvaja pritiske, mobing in je popolnoma odgovorna za to, kaj počne.
Razmišljam o tem, da si premalo povedala o celotni situaciji in dobro bi bilo malo bolje opisati, kaj se je dogajalo. Prav tako pa razmišljam tudi o tem, da bi bilo morda še bolje, če bi poiskala pomoč v živo, pri kakšnem svetovalcu. Predvsem bosta lahko hitreje prišla do tvoje težave, da ne zmoreš, kot si napisala tega preboleti in še vedno to premlevaš.
Lep pozdrav,
Irena Toš Koren, univ. dipl. psihologinja