Zivjo ze v naprej bi se rada zahvalila ce boste videli in odgovorili na to vprasanje. Torej moje vprasanje je seveda kako najlazje preboleti nekoga ki si ga imel zelo rad in te je zapustil ali se preselil. Zame je to moja prejsnja uciteljica. Vem da se to slisi zelooo cudno ampak s to uciteljico sem se tako mocno povezala kot se poprej se z nikomur nisem. Tudi ona je imela mene rada kar se je videlo in ja tudi njo. Trenutno sem v 9. razredu in prej ali slej bi obe sli narazen ampak ze bolj na zacetku je ta uciteljica zamenjala sluzbo. Pred njenim odhodom sva imele nekaj super trenutkov skupaj in tudi po njenem odhodu sva se 1krat videli ker sem jo povabila na nek dogodek in se malo pogovarjali in bilo je super. Od njenega odhoda je zdaj ze vec kot pol leta ampak jaz jo se vedno pogresam zelo zelo in si zelim da bi lahko spet bila moja uciteljica. Nevem kako naj se znebim bolecega obcutka ko jo tako pogresam in seveda jo imam se kar zelo zelo rada ampak ko pomislim nanjo se najprej spomnem lepih trenutkov potem pa odhoda kar me kar precej boli.
• Uredništvo
Polona Kunstelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zelo lepo je, da sta z učiteljico vzpostavili tako lepo vez. Vez, ki te je bogatila.
Vedno mi je lepo brati ali slišati, ko učitelji s svojimi učenci zmorejo vzpostaviti odnose, ki učence vzpodbujajo, navdihujejo. Ko znajo biti mentorji. Tvoja učiteljica ti je tako namreč posredovala izvrstno popotnico za življenje. Lahko si hvaležna za tako bogato izkušnjo. Učitelji, trenerji in ostali odrasli se namreč nikakor ne morajo izogniti dejstvu, da so v življenju razvijajočega se bitja pomembna druga oseba. Oseba, ki vzpodbuja mlade k samoizražanju, ki vzpodbujajo, da mladi dajejo pobude, ki jih potrjuje in jim nudi varno ter ljubeče okolje so bistveni za napredek vsakega posameznika.
In prav zato me veseli, da si imela izkušnjo sodelovanja z učiteljico ob kateri si se počutila sprejeto. In to pomembno. In to je tisto, kar naj te opogumlja sedaj, ko se soočaš z izgubo.
Tudi sama ugotavljaš, bi se vajine vezi tako ali tako s tvojim odhodom v srednjo šolo prekinile. A žal so se prej… Naj ti bo v uteho torej to, da je učiteljica sledila novim izzivom. In ko imamo nekoga radi, mu hkrati tudi privoščimo, da sledi svojim željam, četudi ga zelo, zelo pogrešamo. In ob tem te lahko tudi tolaži misel, da je še vedno »nekje« in si želi tvoje družbe ter klepeta. Ter da se dejansko še vedno lahko dobita.
Razmisli, kaj je torej tisto, kar ti je učiteljica pozitivnega »dala«? Kaj je tisto, kar te je bogatilo? Takoj se vsega verjetno ne boš spomnila, tako da si pripravi listek in ga dopolnjuj. In ji potem, ko se bosta srečali, povej. Če ti je lažje, pa ji posreduj pisno.
Včasih se tudi učitelji ne zavedajo, da lahko pustijo mlademu tako pomemben pečat. Kar jih lahko še vzpodbudi, da svoje delo opravljajo s poslanstvom.
Hkrati pa te prosim, da daj priložnost tudi drugim pomembnim odraslim. Učiteljem, trenerjem, mentorjem.
Vse dobro ti želim. :)
Polona Kunstelj, univ. dipl. socialna pedagoginja