Imam vprasanje o ljubezni
Je fant ki ga vidim priblizno 1 na teden vedno se veslim ko ga bom videla čeprav je potem samo še slabše ker spet začnem preveč razmisljati o njem. Ko ga vidim mi začne hitreje biti srce ob njem sem sproščena in imava vedno temo za pogovor. Ampak mislim da on do mene ne čuti nič. in me zanima kako naj ga pozabim oz.ga gledam zgolj kot prijatelja.
Hvala za odgovor
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Razumem, da so tvoji občutki zelo močni in da zna biti celotna situacija morda celo naporna – najprej te ob pogledu nanj preplavijo močnejša čustva, potem pa se znajdeš ujeta v razmišljanju o njem. To je povsem naravno, še posebej, ko gre za nekoga, ki ti je všeč in v njem vidiš nekaj posebnega. A hkrati je povsem razumljivo, da te misel, da se morda ne bo razvilo nič več kot prijateljstvo, občasno zmede ali razžalosti.
Praviš, da on do tebe nič ne čuti… pa si res prepričana? Sta kdaj o tem govorila? Kaj ti daje takšen občutek? Pomembno je vedeti, da ljudje svojih čustev včasih ne izražamo na enak način. Lahko, da si tudi ti njemu všeč, a morda tega ne pokaže, ker je sramežljiv ali negotov. Si kdaj razmišljala, da bi z njim odprto spregovorila o svojih občutkih? Iskren pogovor ti lahko pomaga razjasniti situacijo in morda zmanjšati tisto negotovost in napetost, ki jo zdaj doživljaš.
Razumem, da morda misliš, da bi bilo lažje, če bi ga lahko preprosto pozabila ali ga gledala samo kot prijatelja. Ampak, ali si prepričana, da bi ti to ustrezalo? Bi lahko resnično ostala le prijateljica, ne da bi se ob njegovi družbi počutila neprijetno ali nesrečno? Če ti trenutna srečanja z njim prinašajo več bolečine kot veselja – še posebej zaradi misli, ki te preplavljajo po teh srečanjih – misliš, da bi bilo morda bolje, da si ustvariš nekaj prostora zase?
Za to, da začnemo nekoga dojemati le prijateljsko, je potreben čas in nežen pristop do sebe. Včasih pomaga, da se začasno manj videvamo, si zapolnimo čas z dejavnostmi, ki nas veselijo, ali spoznavamo nove ljudi. Pomembno je, da se osredotočiš nase in na stvari, ki te osrečujejo.
Če si ob njem sproščena in imata vedno temo za pogovor, je to že zelo posebna vez. Morda ti bo sčasoma uspelo videti vajin odnos bolj kot prijateljstvo, vendar to zahteva čas in nežnost do sebe.
Bodi potrpežljiva! Želim ti veliko sreče in poguma!
Cita Jenko, mag. psihologije