imam bff s katiro nočem biti več najboljša prijatelica.še vedno bi bila njena prijatelica a ne najboljša.imama zelo drugačno mišljenje.zato mislim da je bolje tako.ampak nevem kako ji to povem.
• Pi
Pia
Razumem, da je to težka situacija. Pomembno je, da si iskrena do svoje prijateljice, vendar tudi obzirna do njenih čustev. Morda bi lahko poskusila z nečim takim:
“Hej, [ime prijateljice], rada bi se pogovorila o nečem, kar mi je na srcu. Zelo cenim tvoje prijateljstvo in vse trenutke, ki sva jih preživeli skupaj. Vendar pa sem opazila, da se v nekaterih stvareh ne strinjava in to včasih vpliva na najine odnose. Mislim, da bi bilo morda bolje, če bi bili samo dobri prijateljici, ne pa najboljši prijateljici. To ne pomeni, da te ne cenim ali da ne želim biti tvoja prijateljica. Samo mislim, da bi bilo to bolje za naju obe.”
Upam, da ti to pomaga. Spomni se, da je pomembno, da si iskrena in spoštljiva.
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Vidim, da doživljaš stisko, ker ne želiš prizadeti prijateljice. Prijateljske vezi so še kako pomembne v tvojih letih in prav je, da resno razmišljaš o tem, kdo je tvoj prijatelj in kdo ni, saj so prijatelji (poleg družine) tisti, ki nam praviloma nudijo podporo, razumevanje in sprejemanje. Tekom odraščanja spoznavamo sebe in pri tem se lahko zgodi, da z enimi osebami ne čutimo več tako globoke povezave, saj vsi hodimo po različni poti in nas spremljajo različne življenjske situacije in okoliščine, ki vplivajo na naš razvoj in mišljenje. Prav je, da raziskuješ, kaj tebi odgovarja in kaj ne, saj se tako spoznavaš in se potem na podlagi skupnih točk mišljenja povezuješ z drugimi osebami. Eni prijatelji bodo odšli, drugi bodo prišli, nekateri pa tudi ostanejo ali pa se potem vrnejo.
A tako, kot je napisala Pia, najpomembneje je, da si iskrena do sebe in s tem tudi do drugih. Tako boš zvesta sama sebi in se bodo tudi drugi lahko zgledovali po tebi. Prav je, da prijateljici poveš, kako čutiš. Morda pa bo po pogovoru videla, kaj bi lahko izboljšala v vajinem prijateljskem odnosu in se bo morda vez tako okrepila. Lahko pa tudi, da bo užaljena, a se ne sekiraj preveč glede tega, saj si ti le iskrena do sebe in do nje in prav je tako.
Želim ti veliko poguma pri vajinem pomembnem pogovoru in da boš imela v življenju tiste prave prijatelje, ki jim boš ponosno dala naziv bff.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike