dobila sem ena pri matematiki in ne vem kako naj to staršem povem namreč prvo enko sem dobila v 7. razredu (pri matematiki) bili so jezni a ne toliko ker je bila moja prva isto se je ponovilo v 8. razredu in tudi zdaj pri prvem testu v 9.razredu. starši mi že od testa govorijo da ne bo uredu ce dobim enko ker so mi ves čas govorili naj se učim ne vem kako jim naj povem ker vem da bodo res zeloo zeloooo jezni
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Dobiti slabo oceno v šoli je že samo po sebi precej hudo. Nihče se ob tem ne počuti dobro, potem pa je še toliko težje, ko moramo te slabe novice povedati še staršem, ki se nanje velikokrat ne odzovejo ravno pozitivno. Vseeno pa jim novico moraš slej kot prej povedati, zato s tem ne odlašaj - tem prej, tem bolje. Kar lahko narediš, da bo odziv staršev čim boljši oziroma čim bolj umirjen je to, da izbereš trenutek, ko bodo dobre volje. Verjetno že znaš prepoznati, kdaj so tvoji starši boljše in kdaj slabše razpoloženi - izberi trenutek, ko bodo boljše. Povej jim tudi, da ti ni lahko in da boš naredila vse kar je v tvoji moči, da boš oceno popravila.
Na tem mestu bi te tudi vprašal, če si se za test dovolj učila, glede na to da si napisala, da so ti starši ves čas govorili, da se uči. Če meniš, da imaš težave z učenjem matematike oziroma ne veš kako se spraviti k učenju, mi lahko poveš in ti lahko podam tudi nekaj koristnih nasvetov glede tega.
Želim ti vso srečo!
Patrik Senica, mag. psihologije