Na kratko bom povedala. Sem sedmi razred in moji starši so zelo strogi okoli ocen. Pred 1 tednom smo pisali test iz tehnike in ta teden smo test dobili nazaj. Ampak sem pred tem zbolela in so mi sošolvi rekli da sem dobila negativno oceno oziroma enako. Nisem jim verjela in sem zato vprašala še učiteljico. Ona je to potrdila in sem bila zelo podtrta. Zato vas zdaj lepo prosim da mi pogate najti način, kako jim to povedati. Ker če učiteljico ne uspem prepričati da mi oceno dvigne vsaj na pozitivno se bojim, da bom posledično naredila samomor! Zato prosim pomagajte.
Ma
Maz
Za oceno naredit samomor je ČISTO BREZVEZE! Učiteljica ti pa ocene ne bo kar tako dvignila. Raje jo popravi.
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če prav razumem, se počutiš zaskrbljeno in razočarano zaradi slabe ocene, ki si jo dobila. Prav tako te skrbi, kako povedati staršem, ki so glede ocen zelo strogi.
Popolnoma razumljivo je, da se tako počutiš, sploh če v učenje vlagaš dosti truda, hkrati pa se počutiš pod pritiskom, da imaš dobre ocene.
Predlagam, da si vzameš čas in razmisliš, kako bi staršem sporočila to novico. Morda lahko začneš s tem, da poveš, kako se trudiš v šoli in kako si se počutila, ko si izvedela za oceno. Povej jim tudi, da te je strah, kako bodo odreagirali na slabo oceno. Pomembno je, da so starši seznanjeni s tem, kako se počutiš ter da razumejo, da si pod velikim pritiskom.
Prav tako bi te rada spodbudila, da poiščeš pomoč pri odraslih, ki jim zaupaš, bodisi v šoli ali doma. Če se počutiš preobremenjeno in imaš misli o samomoru, je ključno, da se o tem pogovoriš s kom, ki ti lahko pomaga. V takšnih trenutkih se obrni na odrasle, ki jim zaupaš, ali pa poišči strokovno pomoč. Zavihek z viri strokovne pomoči lahko najdeš pod naslovom Poišči pomoč.
Slabe ocene so pogost del naše šolske poti in jih je mogoče izboljšati s trudom in dodatno pomočjo. Tvoje zdravje in dobro počutje sta vedno na prvem mestu. Ne boj se prositi za pomoč in podporo, ko jo potrebuješ.
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije
ML
ML11
Draga Animatorka, zatakšno stvar pa źe nenaredi Samomora.Svetujem ti da poiščeš pomoč pri najboljšem prijatelju ali Svetovalni Delavki! Lep pozdrav!ML11.????