Pozdrav
Ime mi je Lorelaj in stara sem 14 let. Ne dolgo nazaj sem spoznala fanta in zelo hitro sma se ujela. Opazila sem da sem mu všeč in tudi on je meni. Zdaj sma že 1 leto skupaj in nekako sma se odločila poskusiti 8meti prvi spolni odnos. Zlagal se mi je in rekel da je zanj prvič čeprav ni. Sva uporabila zaščito a mislim da ni delovalo saj nisem dobila menstruacije. Povedala sem samo prijateljici in skupaj sma odšli po nosečnostni test. Iskazalo se je da je pozitiven. Zelo me je strah povedati staršem saj nevedo da imam fanta.
Zanima me ali imate kašen nasvet kako naj povem staršem saj ko bodo vedeli bodo mi oni pomagali naprej.
Lp Lorelaj
Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Vesela sem, da si mi pisala. Gotovo ti ni lahko, mogoče si celo v hudi stiski. Ne glede na to, kaj nameravaš glede nosečnosti narediti, boš morala čim prej povedati staršem. Najboljše bo, da jima poveš celo zgodbo, ter poudariš, da sta poskusila biti odgovorna in uporabila zaščito pred nezaželeno nosečnostjo. Povej tudi, kako si partnerja spoznala in kako dolgo sta že par. Prosi ju za pomoč, saj jo boš potrebovala, pa tudi oporo in nasvete.
Zapomni si, da ti bosta starša vedno stala ob strani, tudi če se bosta na začetku negativno odzvala. Pomembno je, da greste čez to situacijo skupaj, da se pogovorite o možnostih in da skupaj poiščete pravo odločitev zate. Dlje kot boš to skrivnost držala v sebi, težje se bo o njej pogovarjati. Zato ti res želim, da se že danes posvetuješ s starši, konec koncev imajo veliko več izkušenj kot ti in bodo vedeli, kaj narediti. Samo skupaj boste lahko prebrodili situacijo.
Želim ti vse dobro.
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije