Ojla! Staršem še nisem povedala, da sem therian in mogoče bi jim morala... Ampak ne vem kako naj jim povem:( Ali bojo sprejeli? Ali sploh vejo kaj je therian? Bodo podpirali? Res rabim pomoč. Ne morem pa se zanesti na prijateljice, ker ne vejo in itak ne podpirajo therianov.
Hvala za kakršnokoli pomoč.
• Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na našo Svetovalnico in da si to delila z mano. Videti je, da te to, kako se bodo tvoji starši odzali, res močno skrbi in da si precej sama s temi občutki, še posebej ker nimaš veliko podpore med prijateljicami. Lahko si predstavljam, da je to zelo naporno zate.
Glede tega, ali povedati staršem, ni nujno, da jim poveš takoj ali preden si pripravljena. To je tvoja osebna stvar in pomembno je predvsem, da se ob tem počutiš čim bolj varno. Veliko mladih, ki raziskujejo therian identiteto, ima podobne strahove – da jih drugi ne bodo razumeli, da bodo mislili kaj čudnega ali da jih ne bodo vzeli resno. To so povsem razumljivi občutki.
Ker vsi starši therianstva ne poznajo, je možno, da najprej sploh ne bodo vedeli, kaj pomeni. To pa še ne pomeni avtomatsko, da te ne bodo sprejeli. Včasih ljudje potrebujejo čas, razlago in miren pogovor. Pomaga lahko, če jim poveš predvsem to, kaj to tebi pomeni in kako se ob tem počutiš, namesto da začneš samo z oznako »therian«. Lahko npr. poveš, da raziskuješ svojo identiteto, povezanost z živalmi ali način doživljanja sebe.
Ko se to odločiš deliti s starši, je  pomembno, da za to izbereš miren trenutek. Če bi ti bilo lažje, jim lahko tudi napišeš pismo.
boleča ali nespoštljiva, je čisto v redu počakati. Ni ti treba hiteti samo zato, ker imaš občutek, da »bi morala«.
In še nekaj – to, da prijateljice ne podpirajo therianov, lahko zelo zaboli. Ampak to ne pomeni, da s tabo kaj ni v redu. Veliko ljudi težko razume stvari, ki jih sami ne doživljajo.
Želim ti vse dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)