Jaz ne vem kako bi svojemu sošolcu povedala ,da sem mu všeč. Bi mi lahko svetovali kako naj to naredim
• co
confusion
Jaz ne vem kako bi svojemu sošolcu povedala ,da sem mu všeč...
Če je tako, mu tega ne rabiš govort, on to že ve... :-)))
Če pa si mislila povedati, da ti je on všeč, je pa druga situacija... se bodo še svetovalci oglasili...
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Ruby!
Predvidevam, da si mu mislila povedati, da ti je on všeč. Razumem tvojo stisko, vendar verjemi, da se s takšnimi stvarmi srečujejo vsi mladi in marsikomu je na začetku težko, nerodno. Jaz bi ti svetovala, da najprej ugotoviš, če si tudi ti njemu všeč. Saj veš, za vezo morajo biti čustva obojestranska. Skušaj preživeti čim več časa v njegovi družbi, pogovarjaj se z njim. Bodi pogumna in ga povabi na sok po šoli, če imaš to možnost. Boš videla, če ti bo vračal naklonjenost. Potem se bo kemija zgodila. Veš, včasih je pomembneje, da oseba čustva začuti. Bolj kot besede same. In ko/če bo prišlo do izražanja čustev iz obeh strani, bodo tudi besede kar same prišle na plan in sploh ne bo dileme več kako in kdaj to povedati. Če pa se to ne bo zgodilo, pa ne bodi žalostna, boš videla, ko boš spoznala sorodno dušo, boš tudi svoja čustva izražala brez težav. Kar pogumno!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja