Pozdravljeni!
Stara sem 16 let, skoraj 17 in sem že imela prvi spolni odnos.
Moja mama sicer tega ni dovolila, a se je vseeno zgodilo. Pravi da sem premlada in da je pred prvim spolnim odnosom nujen ginekološki pregled.
Tudi nedovoli, da bi moj fant prespal pri meni, ker sem premlada.. Nevem kako ji naj povem da sem že izgubila nedolžnost in da sem s tem pregledom prepozna..je res ta pregled tako nujen?? In kdaj ponavadi punce izgubijo nedolžnost?? Kako ji naj povem???   Tudi ko začnem z njo govoriti o tej temi me takoj ustavi in pravi da sem premlada in o tem ginekološkem pregledu... Vem da bo jezna, a se bo morala sprijazniti saj sma s tem fantom ze nekaj casa skupaj, tako da bi slej ko prej prislo do tega.
Lp in hvala za odgovor! :)
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Prvi ginekološki pregled je načeloma pri 20. letu, prej se lahko naročiš na ginekološki pregled samo, če imaš kakšne težave. Lahko pa se naročiš na pogovor in svetovanje glede uporabe kontracepcije, kar bi ti priporočala čim prej glede na to, da boš verjetno imela redne spolne odnose. Starost, pri kateri dekleta doživijo spolni odnos, je odvisna od vsake posameznice, od njenih osebnih okoliščin, čustvene in telesne zrelosti ter želje.
Če ti mama ne dovoli, da tvoj partner prespi pri tebi, boš morala to spoštovati. Nenazadnje si še mladoletna, prav tako pa tudi živiš pri svojih starših. Mogoče lahko pogledaš na to drugače: vem, da si želiš, da bi lahko s fantom zdaj skupaj prespala noč, ampak po drugi strani pa imata za to še celo življenje. Nikamor se ne mudi.
Mami poskusi mirno povedati, da si doživela svoj prvi spolni odnos. Mogoče bo to lažje sprejela, če ji poveš, da ti je bilo lepo, da si si tega želela in da je bil fant nežen. Obenem pa vedi, da tudi če bo vedela, da sta že spala skupaj, to ne pomeni, da bo spremenila svoja načela in ti dovolila, da bi tvoj fant prespal pri tebi. Glede takih stvari boš morala biti samo nekoliko potrpežljiva. Vse boš lahko doživela ob svojem času. Tvoja mama vse to dela le zato, ker si želi najboljše zate in ker verjame, da je tako prav. Obema vama bo lažje, če boš poskusila to sprejeti, saj je malo verjetno, da bi mama zaradi tvojega prepričevanja ali izsiljevanja spremenila svoja prepričanja.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije