Živjo, poznam enega fanta, ki mi je všeč. Malo je starejši od mene (2 leti), ampak ga poznam osebno oz. sva se najprej spoznala in šele potem izmenjala kontakte. Prav tako se mi zdi, da se dobro razumva. Vedno, ko se srečava oz. govoriva se smejeva,... Res mi je všeč in govoriva na toliko časa vendar predvsem po telefonu. V živo pa na vsake svete cajte bi rekla moja babi. Kako naj mu povem da mi je všeč?
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
napisala si, da ti je všeč fant in ne veš, kako bi mu povedala, da ti je všeč. Verjamem, da se počutiš malo zmedeno in negotovo, kot tudi marsikateri sošolec ali sošolka in to je povsem okej.
Iz tvojega opisa se čuti, da se ob fantu počutiš sproščeno, sprejeto in da med vama obstaja dobra povezava. To so že neki pomembni znaki, ki nakazujejo, da se ob njem počutiš prijetno. Hkrati pa je povsem običajno, da te je strah narediti korak naprej in mu povedati, da ti je všeč.
Ko mu boš povedala, da ti je všeč, je dovolj, da si preprosta in iskrena. Ni treba, da imaš pripravljen dolg govor ali “pravo” formulacijo. Lahko poveš nekaj v smislu, da ti je npr. lepo v njegovi družbi, da se z njim prijetno počutiš in da ti je postal všeč bolj kot samo prijatelj. Pomembno je, da govoriš iz sebe in o svojih občutkih, brez pritiska nanj, da mora karkoli takoj odgovoriti ali čutiti enako.
Dobro je tudi, da si že vnaprej dovoliš vse možne odzive. Če bo odziv pozitiven, bo to lepo in razbremenjujoče. Če pa ne bo, to ne pomeni, da si naredila kaj narobe ali da s tabo nekaj ni v redu. Pomeni le, da se vajina čustva v tem trenutku ne ujemajo, kar se v odnosih pogosto zgodi.
Najpomembnejše je, da ostaneš zvesta sebi. S tem, ko iskreno izraziš, kar čutiš, narediš nekaj zrelega in pogumnega. Ne glede na izid si lahko rečeš, da si ravnala pošteno do sebe in do njega.
Želim ti veliko poguma in vse dobro! Sporoči, kako bo šlo :)
Živa Pirc, mag. psihologije