prvi šolski dan sem se zaljubula v fanta ki mi je bil ušeč, a mu nisem hotela povedati nato sem to povadala moji najbolši prijateljici in vse drugim nato sem se skregala z mojo eno mojo prijateljico in ta me povada drugim ti so pa povedati vsem drugim in te so mu povedati, zato so mo vsi govorili da ne pašema skuoaj bila sem zelo depresivna a nisem nikoli čula da sem mu bila da sem mu bila ušeč a natančno nisem vedal ali on to delansko ve .Nato mo je moja najbolša prijatelica povedala leto kasneje  da ima on puco na naši šoli in zato sem mu mogeče ušeč a ne vem kako mu naj to povem in kaj če mu nisem ušeč ??' prosim za odgovor.
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem, da je to za tebe zelo neprijetna situacija. Prvi šolski dan in prve simpatije lahko prinesejo veliko čustev, zato je popolnoma okej, da se počutiš zmedeno in negotovo.
Ko deliš svoje občutke s prijatelji, obstaja vedno možnost, da se te informacije razširijo. To je del odraščanja in učenja, komu in kako zaupati. Pomembno je razumeti, da ni tvoja krivda, če so se informacije razširile naprej brez tvoje želje. Včasih se ljudje ne zavedajo, kako njihova dejanja vplivajo na druge.
Glede tega fanta, razumem tvojo zaskrbljenost. Težko je, ko nisi prepričana o njegovih občutkih. Včasih, če želimo izvedeti, kako se nekdo počuti, je najboljše, da ga vprašamo neposredno. Seveda je to lahko strašljivo, in pomembno je, da si pripravljena na vsak odgovor - tudi če morda ni tak, kot si upala.
Če se odločiš, da ga boš vprašala, izberi primeren trenutek, ko bosta sama in ko se boš počutila samozavestno. Lahko mu poveš, da si slišala, da ima punco, in da bi rada vedela, če to drži, ker ti je všeč. Ne pozabi, da ni nič narobe, če ti nekdo ne vrača čustev. To ne pomeni, da je s tabo kaj narobe. Vsak ima svoj okus in včasih preprosto ne ustrezaš nekomu drugemu - in to je popolnoma v redu.
Ne glede na to, kako se odločiš ravnati, ne pozabi skrbeti zase in za svoja čustva. Če ti je težko, se pogovori z odraslo osebo, ki ji zaupaš. Lahko je to starš, učitelj ali šolski svetovalec. Pomembno je, da ne nosiš te bremena sama.
Želim ti vso srečo,
Živa Pirc, mag. psihologije