rada bi imala srčkan trenutek z fantom stike s očmi.Četiri mi pomagaš iskrena hvala. In mislim da sem tuđi jaz malo všeč njemu
Nevem kako naj mu povem zato bi z njim imala stike s očmi In srčkan trenutek
• lo
lolipop
oj! jaz bi ti predlagala, da mu pri nečem pomagaš-pri učenju, npr.Tako bosta imela kakšen trenutek. Ne se mu pa vsiljevati. bo že povedal, če mu je ok.
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Razumem in lepo je, da si želiš prisrčen trenutek s fantom, ki ti je všeč. :)
Vseeno pa so te stvari najlepše, ko se zgodijo spontano. Sta morda skupaj v razredu ali na kakšni drugi dejavnosti? Včasih so že majhni koraki dovolj, na primer prijazen nasmeh, kratek očesni stik ali preprost pogovor o nečem vsakdanjem.
Če misliš, da si mu mogoče tudi ti všeč, lahko samo ostaneš takšna, kot si, in opazuješ, kako se počutiš ob njem. Pomembno je, da se počutiš sproščeno in da ne pritiskaš nase ali nanj.
Srečno!
Cita Jenko, mag. psihologije