LP
Zelo me zanima, kako povedati starsem ki so homofobi da si v lgbtq skupini in da bi rad bil v zivljenju le srecen in takšen kakeršen si?
hvala za tvoj čas
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Živjo,
Najprej hvala za tvoje vprašanje. Razkrivanje staršem, ki ne izkazujejo podpore LGBTIQ+ temam, je nekaj, kar je lahko neprijetno, ampak se na to lahko tudi pripraviš. Homofobija pogosto izhaja iz nepoznavanja ali napačnega poznavanja te tematike. To je zelo pogosto, saj vse_i odraščamo v družbi, v kateri večina predvideva, da obstajata samo dva spola in da so vsi ljudje heteroseksualni. Ob tem je odkrit pogovor o spolni usmerjenosti in identiteti še vedno tabu in lahko povzroči veliko nelagodja.
Predvsem je pomembno, da se razkriješ takrat, ko si za to pripravljen. V primeru, da si na to pripravljen in si tega želiš, predlagam, da si s starši iskren in jim poveš, kaj dejansko čutiš. Razkritje je ravno to, da si z bližnjimi želimo iskrenega odnosa ter nam ni treba skrivati delov sebe.
Če želiš nam lahko tudi pišeš in se oglasiš v naši svetovalnici na Legebitri (svetovalnica@legebitra.si), kjer si vzamemo čas in gremo skozi različne scenarije odzivov staršev, iščemo besede in stavke, ki so osebam lahko v pomoč. Če ti je težko načeti pogovor, jima lahko tudi napišeš pismo, a predlagam, da si zraven, ko ga prebereta, saj bosta imela najverjetneje kar nekaj vprašanj, na katera jima lahko odgovoriš le ti. Dobro pa je imeti v mislih, da je tudi razkritje proces - tako da osebo, ki se razkriva, kot tudi za osebo, ki se ji nekdo razkrije.
Če imaš še kakršnokoli vprašanje nam lahko pišeš in se obrneš na nas.
Prijazen pozdrav,
Eva Mulej, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra