Pozdravljeni!
ker imam še eno leto do zaključka srednje šole (zdravstvena) in imam nato željo študirati zdravstveno nego, se z tem vprasanjem obračam na vas.
nikjer na spletu nenajdem teh podatkov, na zalost.
kot sem omenila bi rada studirala zdravstveno nego ali pa dietetiko. Po zaključku le tega pa bi rada postala profesorica enega izmed teh predmetov v srednji šoli.
zanima me kakšen je proces in kako priti do tega poklica. Koliko časa po zaključku faksa zdr. Nege ki traja 3 leta se moram se izobrazevati, da postanem profesorica?
drugo vprašanje pa leti na vpis na faks za zdr nego. Če imam odločbo za učenje ali to vpliva na točke za faks? Tako kot je ko sem se vpisovala na srednjo solo? Da imam v primeru omejitev prednost? - vem da naj bi bilo ob vpisu v srednjo solo za osebe z odlocbami par dodatnih točk a je za faks enako?
lp.
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Čestitke ob skoraj zaključeni srednji šoli ter pohvala, da že zdaj razmišljaš o možnostih nadaljnega izobraževanja!
Po zaključku študija lahko postaneš profesorica na šoli pod pogojem, da opraviš PAI (pedagoško andragoško izobraževanje), ki je namenjeno diplomantom nepedagoških študijskih programov. Traja eno leto in je pogoj za opravljanje vzgojno-izobraževalnega dela v pedagoški praksi.
Ob prijavi na fakulteto lahko dodaš kot prilogo odločbo in strokovno mnenje. Slednje se upošteva tako kot ob vpisu v srednjo šolo, torej imaš 10 % bonusa točk v sprejemnem postopku. Slednjo lahko (v določenih primerih) uveljavjlaš tudi kot študentka, vendar je pri tem izključen primanjkljaj na posameznih področjih učenja.
Želim ti vse lepo v zadnjem letniku srednje šole ter uspešno naprej na faksu ter v učiteljski vlogi.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike