Dober dan!
Na kratko. Jaz si želim biti privlačna. Jezi me ,da so nekatere moje sošolke tako privlačne jaz pa ne. Vse so tako lepo suhe majo tiste top-ke gor pa jeans hlače in hodjo po šoli ko taprave mačke. V obraz so pa tudi tok lušne. Vsaka iz med njih ma že fanta itak. Joj in tudi jaz bi rada bla tak kul pa lepa kod one, ampak meni marsikaj manjka da bi bila lepa. Ja vem da je vsak človek lep in da obleka ne naredi človeka. Vselej bi tudi jaz hotela bit takšna da bi fantom takoj padla v oči. Najhuje pa je da so fantje narejeni tako da itak vidijo najprej zunanjost. Zato si želim da bi vsaj lepo izgledala. Pri meni pa do privlačnosti manjka malo zadev in sicer: mogla bi skujšati za par kil okoli pasu saj nimam ravnega in vitkega pasu, si nekako spremeniti obrvi ker imam ne enakomerne zaradi obrvi izgleda kod da nimam simetričnega obraza, ni na obeh straneh enako eno imam bolj gor eno pa bolj dol in imam potem modre oči in na vsakih slikah zgledam čudno in da imam podbratkast obraz, ti je najbrž zaradi odvečnih kilogramov. Vselej pa gledam tudi druge ,ki so bolj močnejše postave pa nimajo tako izrazitega podbratka kod jaz. Torej kaj narediti da se znebim podbratka. Tako to bi bilo vse hvala
• So
Sovica
Hej,
Jaz sem se nekaj podbratka znebila z držanjem mojega jezik na nebu ust in ne spodaj ter delala masaže ki naj bi odstranile podbradek
• So
Sovica
Hej,
Upam da ti bo to pomagalo hotel pa sem še omenit da je vsak lep na svoj način in rebaš biti firlt ampak vem da si to vsi želimo zato sem ti želela maljce pomgati uam da ti bo pomagalo
• Uredništvo
Lea Kopač

Odgovor svetovalke:
Draga Klara!
Hvala, da si svoje vprašanje zapisala na našo spletno svetovalnico. Praviš, da si želiš biti bolj privlačna. Si v obdobju pubertete, ko se dogaja veliko telesnih sprememb. Pri dekletih se spremeni oblika telesa, razvijejo se boki in prsa, pojavi se večja poraščenost ter menstruacija. Spreminja se tudi oblika obraza, ki postaja vedno bolj odrasla. Vse te spremembe pa se ne dogajajo enako hitro pri vseh posameznikih. To pomeni, da sta dve enako stari vrstnici lahko v popolnoma drugi fazi razvoja. Morda ima ena izmed njiju že izrazite boke in prsa, druga pa ima obliko telesa še vedno zelo otroško. Primerjanje z drugimi je v obdobju mladostništva lahko zelo zavajajoče, saj gre prav vsak mladostnik skozi svoj lasten proces razvoja in odraščanja.
Praviš, da se zavedaš, da je vsak izmed nas čudovit po svoje. Poskušaj ozavestiti to dejstvo in se sprejeti takšno, kot si. Poskušaj sprejeti tako svoje lastnosti, ki so ti všeč, kot tudi tiste, ki so ti manj všeč. So del tebe in pomembno je, da jih neguješ. Med seboj smo si ljudje različni in prav je tako. Nekateri so visoki, drugi nižji, nekateri bolj suhi, drugi manj. Poskušajmo se ceniti prav takšne, kot smo. Telesni izgled namreč ni najpomembnejši, čeprav prve zaljubljenosti pogosto res temeljijo zgolj na fizični privlačnosti med vrstnikoma. Kasneje postanejo pomembnejše druge lastnosti v odnosu. V razmerju je seveda pomembna tudi privlačnost, vendar na koncu štejejo druge, pomembnejše stvari (spoštovanje in zaupanje med partnerjema, iskrenost, pripravljenost pomagati ipd.). Tisti pravi fant te bo imel rad navkljub telesnim nepopolnostim.
V kolikor meniš, da imaš prekomerno telesno težo, lahko spremeniš način prehrane in se več gibaš. Na splošno je dobro in zdravo, da se izogibamo hitri prehrani, pomembno pa je, da zaužijemo čim več zelenjave in beljakovin. Kakšen kilogram preveč pa seveda ne pomeni, da moraš začeti hujšati. Tvoje telo se bo v teh letih še precej preoblikovalo in spreminjalo.
Želim ti vse dobro!
Lea Kopač, mag. psihologije