Meni eden fant zelo vsec kako pokazem da sem mu vsec jaz sem povedala prvi dan ko sva se dobila na pijaci spehod...kako naj pokazem da sem mu res vsec..
Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej se ti zahvaljujem, da si se obrnila na našo Svetovalnico. Praviš, da ti je všeč nek fant in če te prav razumem, se sprašuješ, kako naj mu to pokažeš. Super se mi zdi, da si bila iskrena in da si mu že direktno povedala, da ti je všeč, če pa to želiš, mu lahko svojo naklonjenost pokažeš na več načinov.
V prvi vrsti je pomembno, da si ob komunikaciji z njim prisotna in pozorna, trudi se vzdrževati očesni stik in kazati zanimanje za to, o čemer govori. To lahko dosežeš s postavljanjem dodatnih vprašanj, ali pa zgolj že s preprostim prikimavanjem in potrjevanjem.
Svojo naklonjenost lahko pokažeš tudi z uporabo telesne govorice - na primer s tem, da se ga med pogovorom nežno dotakneš, ali pa malo nagneš k njemu, ko ti on o čem govori.
Ko nista skupaj mu lahko pošlješ kakšno prijazno sporočilo, s katerim boš izrazila interes po ohranjanju stika - sporočilo je lahko preposto vprašanje o tem, kako mu gre, ali pa lahko predlagaš kakšno aktivnost, ki bi jo lahko skupaj počela in s tem izraziš interes po nadaljevanju vajinega druženja.
Pri tem je najbolj pomembno, da ostaneš samozavestna in sproščena. Bodi pozorna tudi na to, ali on kaže zanimanje in se odziva na tvoja dejanja,saj lahko na takšen način presodiš, ali si tudi ti njemu všeč. Če zaznaš zanimanje in odzive tudi iz njegove strani, je to čudovit znak, da se med vama razvija nekaj lepega. Če pa njegov odziv ni tako jasen ali močan, ne pusti, da bi te to potrlo, saj si vredna nekoga, ki bo opazil in cenil tvojo pristnost ter energijo. Včasih traja malo dlje, da se čustva razvijejo, zato ostani zvesta sebi in uživaj v trenutkih, ne glede na razplet! :)
Želim ti vse dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)
Vo
Vodnarka
Živijo Mala,
Ta tvoja zgodba je malo zmedena in ne vem, kaj točno si mislila vprašati, a bom vseeno probala pomagati.
Če si mislila, kako bi pokazala njemu, da ti je simpatičen mislim, da mu to lahko poveš tudi z besedami. Npr. ko bosta šla kam ven mu lahko namigneš, da se lepo počutiš v njegovi družbi (ampak pazi, kako boš to povedala, ker so lahko fantje precej zmedena bitja, ki ne povezujejo stvari tako hitro, kakor me punce).
Če pa misliš, kako bi izvedela ali je tudi on vate, pa si lahko malo bolj pozorna na njegovo obnašanje. Odvisno je sicer od tega kakšen je fant po osebnosti, ampak kakor sama vem iz izkušenj, da so fantje ko so zaljubljeni ponavadi zelo živčni in ne vedo, kaj bi rekli.
Upam, da sem ti kaj pomagala.