Pri svojih dobrih 19ih letih ne znam kako se približati fantu, ki mi je všeč. Ne znam. Vidiva se zeloooo redko, 1x na leto približno, si pa slediva na Instagramu. Vem,da je samski, vem kakšni so njegovi hobiji itd, ampak preko hobijev se mu ne morem približati ker jaz tega ne maram, v smislu da bi jaz tudi to počela (plezanje). Če mu pišem za karkoli, se bojim da mi ne bi odpisal ali pa da mogoče gre kaj narobe in zafrknem in potem priložnost splava po vodi. Kaj naj naredim??? A naj si cele dneve vizualiziram stvari in bo potem moč misli naredila svoje ali kaj? To sem namreč že probala, pa ni ravno učinka, hehehe.
Povabit na pijačo ga ne morem. Vsaj brez predhodnega pisanja ne. In saj pravim, kaj pa če ne bo odpisal ali mu ne bom všeč, če si piševa? Ko se vidiva, sicer govoriva brez težav in se razumeva, ampak kot rečeno je to samo 1x na leto. Ne vem kaj naj. Verjetno najboljše da pustim in pozabim vse skupaj.
• Uredništvo
Kiara Marinič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Nikka,
razumem tvojo dilemo in občutek negotovosti, ko razmišljaš, kako se približati fantu, ki ti je všeč. Povsem normalno je, da se v takšnih situacijah pojavi strah pred zavrnitvijo ali neprijetnim odzivom, a pomembno je vedeti, da simpatija ni izpit, kjer moraš vse narediti popolno - gre za pristno povezovanje dveh ljudi.
Najprej, vizualizacija sama po sebi ne bo dovolj - res je lahko koristno, da si predstavljaš, kako bi pogovor potekal, da se sprostiš, vendar je ključno, da narediš konkreten korak. Če se s fantom vidiš le enkrat na leto, je smiselno najti način, da stopiš v stik na drug način. Ni ti treba takoj napisati nečesa zelo direktnega ali posebnega - lahko začneš z nečim preprostim, kot je odziv na njegovo Instagram zgodbo. To je naraven in sproščen način za začetek pogovora, ki ne deluje prisiljeno ali preveč drzno. Če ti na to odgovori, se lahko pogovor postopoma razvije.
Glede tvojega strahu, da ti ne bi odpisal - v najhujšem primeru ne odgovori, kar je lahko neprijetno, a to ne pomeni, da si ti naredila kaj narobe. Ljudje imajo različne razloge za to, kako in kdaj odgovarjajo. Če ne bi pokazal interesa, bi to bil tudi koristen podatek zate - bolje vedeti kot ostati v negotovosti.
Poleg tega, če se že v živo razumeta, to pomeni, da je nek stik med vama, kar je dober znak. Ni ti treba kar opustiti celotne zgodbe samo zato, ker ne veš, kako naprej. Priložnost si lahko ustvariš sama - z majhnimi koraki, ki so ti udobni. Lahko začneš z všečkanjem njegovih objav, odzivanjem na zgodbe ali omembo nečesa, kar vesta, da imata skupno. Ni ti treba biti drugačna ali siliti v njegove hobije - če je prava oseba, bo želel spoznati tudi tvoje interese.
Najpomembneje pa je, da se spomniš, da to ni situacija, kjer lahko "zafrkneš". Če vajin stik ni obojestranski, potem to ni prava pot, in to je v redu. Tvoje vrednosti ne določa, ali si nekomu všeč, ampak kdo si kot oseba. Pogumno naredi prvi korak in potem boš videla, kam te bo pot pripeljala - brez pritiska, da mora vse uspeti popolno.
Objem,
Kiara Marinič, dipl. psihologinja (un)