To je moj sošolec in mi je zelo všeč in hočem biti z njim za Valentinov ples in je je strah vprasat . Mi lahko kako pomagaš . ?
Lep pozdrav
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Zelo težko razumem tvoje vprašanje, saj praviš, da je sošolec "ločen", hkrati pa ima punco? Nekaj ne štima... :)
Če ima punco, ne bi bilo najbolj primerno, da ga povabiš na Valentinov ples - gre za praznik zaljubljencev in bi s tem precej zmešala štrene med njima in mogoče celo vnela kak prepir. Ne le med njima, temveč tudi s tabo.
Če punce nima, potem pa zberi pogum in ga vprašaj! Pomisli, kaj je najhuje, kar se lahko zgodi, če ga vprašaš - potem pa pomisli še na to: kaj se bo najverjetneje zgodilo? Osebno menim, da bo v najslabšem primeru rekel "ne", kar je čisto OK, če tega ne želi. Potem pač veš, da ni zainteresiran vate, kar je tudi OK. Še veliko priložnosti bo za spoznati in dobiti kakšenag fanta.
Če ne preizkusiš, ne veš - zato kar pogumno :)
Lepo bodi!
Patrik Senica, mag. psihologije