Hej
Stara sem 11 in marca bom imela 12 zatreskana sem v fanta ki pa je 6.a in jaz pa sem 6.c zato se vidiva samo na hodnikih sole. V njega sem zaljubljena ze od sole v naravi v 5 razredu spoznala sem ga ze na krosku v 4 razredu in zdeh sva oba v 6 razredu in zelo sem zaljubljena v njega in me je strah ga oprasat hej kako si in tako naprej . Nekaj pa bi se dodala ko ga vidim me je tako strah da nevem kaj naj naredim zato ko ga vidim se skrijem za najboljso prijateljico.
Prosila pa bi vas za pomoc kako naj ga osvojim .
Lepo prosim za pomoc hvala.
Lp
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da ti je všeč fant iz sosednjega razreda, vendar zaradi strahu ne veš, kako do njega pristopiti.
Dodala si, da se od strahu, ko ga vidiš, kar skriješ za najboljšo prijateljico. Razmisli, kaj je najhuje, kar se lahko zgodi, če se ne bi skrivala pred njim. Kaj gre lahko narobe? Česa konkretno te je strah? Je ta tvoj strah sploh upravičen? Strah je kot čustvo v osnovi namenjeno temu, da nas zaščiti pred nevarnostjo iz okolja. Dostikrat pa se zgodi, da razvijemo neracionalni strah – strah, ki nam ne služi, se ne ujema z »grožnjo« iz okolice in je enostavno pretiran.
Razmisli, kaj bi se lahko zgodilo, če se pred njim ne bi skrila ali z njim celo vzpostavila očesni stik. To se mi zdi dober način vzbujanja pozornosti in zanimanja pri njem. Torej, predlagam ti, da za začetek z njim poskusiš le vzpostaviti očesni stik in ga opazovati. Seveda s tem ne pretiravaj :). Glede na to, da te je preveč strah neposredno pristopiti do njega in ga ogovoriti, razmisli, na kak drug način lahko še vzbudiš njegovo zanimanje oziroma ga opozoriš nase. Lahko mu na primer pošlješ kako skrivno sporočilce ali pa se njegovi skupini prijateljev približate in vzpostavite stik v večji skupini, skupaj s tvojimi prijateljicami. Zagotovo je led lažje prebiti v skupini ljudi, ki so ti blizu.
Omenila si še, da sta se spoznala na krožku. Krožek se mi tudi sicer zdi super priložnost, da z njim vzpostaviš stik. Pozanimaš se lahko, če tudi letos obiskuje kak krožek, kamor se lahko vključiš tudi sama. Krožek običajno sestavlja manjša skupina učencev, medsebojno pa tudi sodelujete in se pogovarjate, kar vidim kot super izhodišče za vzpostavitev stika.
Kakorkoli se že odločiš, da z njim vzpostaviš stik, se mi zdi smiselno, da je tak stik sprva prijateljski, da ga poskusiš bolje spoznati in tako odnos postopno razvijati.
Upam, da sem ti dala kako idejo, ki ti bo olajšala vzpostavljanje stika s tem fantom, sicer sem ti pa na voljo, če imaš še kako dilemo.
Lepo te pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije