Živjo, sem stara 10 let zaljubljena sem v sošolca, ampak mu nočem tega povedat ker me je strah, sram in mislim, da je v drugo. Dost se družimo s njim, mojo sošolko in mano. Ali mi lahko daste kakšen nasvet
Uredništvo
Hana Neli Zorčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Zaljubljenost je čudovit občutek, saj prinaša prijetna čustva in občutke. Hkrati pa lahko prinaša tudi neprijetna čustva, kot so v tvojem primeru strah in sram. Če te prav razumem, nisi prepričana v to ali ima tvoja simpatija punco. Svetujem ti, da se o tem pozanimaš in nato ravnataš v skladu s tem. V kolikor ima punco ti predlagam, da to spoštuješ in sprejmeš, kar pa ne pomeni, da ne moreta ostati prijatelja. Prijateljski odnosi ti ravno tako lahko prinesejo veliko veselja in sreče.
Zapisala si, da te je strah povedati kako čutiš. Ni nujno, da moramo svoja čustva vedno izraziti z besedami, lahko se izrazimo tudi na drugačen način, na primer: preko pogovora, namenjanja pozornosti in skupnega druženja, preko majhnih dejanj prijaznosti,... Poskusi in opazuj kakšen bo njegov odziv. Vseeno se je pomembno zavedati, da nikogar ne moremo prisiliti v čustva in da je včasih potrebno sprejeti situacijo, kljub težavnosti.
Prav tako si v sporočilu zapisala, da čutiš sram. Želim ti sporočiti, da biti zaljubljen ni nič sramotnega, tudi če ti druga oseba čustev ne vrača. Zapomni si, da tvoja vrednost nikakor ni odvisna od tega. Jaz pa sem zelo ponosna nate, da si svoja čustva prepoznala, saj je to zelo pomemben korak.
Upam, da zbereš pogum in preko dejanj izkažeš svojo naklonjenost, če tudi bo ta vodila zgolj v prijateljstvo.
Pozdravček,
Hana Neli Zorčič, prof. pedagogike in andragogike