pozdravljeni!
stara sem 12 let in pred kratkim mi je postal všeč moj sosošolec. ful mi je všeč on pa mene ne opazi. Imam sicer njegov snap ( telefonsko na družabnem omrežju) ampak si ne pišema. Ful si želim da če vsaj ne boma v zvezi da bi postala dobra prijatelja. Imate mogoče kakšen nasvet ali predlog?
prosim za čim prejšnji odgovor.
Hvala
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Živjo, Ema!
najprej bi ti rada povedala, da je čisto običajno, da se pri tvoji starosti začneš zanimati za sošolce in se sprašuješ, kako bi jih lahko bolje spoznala ali pritegnila njihovo pozornost. Veliko deklet in fantov pri 12 letih ima podobna vprašanja in občutke, zato res nisi edina.
Če želiš postati dobra prijateljica s fantom, ki ti je všeč, ti svetujem, da greš počasi in začneš z enostavnimi stvarmi. Čeprav praviš, da si na Snapchatu še ne pišeta, mu lahko tudi ti, če ti je to v redu, pošlješ kakšno sporočilo. Ni nujno, da je kaj posebnega ali velikega; Lahko je kaj o šoli, na primer vprašanje o nalogi, ali kaj smešnega, kar se je zgodilo pri pouku. Tudi če ga v šoli samo prijazno pozdraviš ali se mu nasmehneš, je to že lep začetek.
Od fanta ni treba pričakovati, da bosta takoj postala najboljša prijatelja ali kaj več. Za začetek je čisto dovolj, če si občasno pišeta ali se kaj pogovorita. Pri teh letih je veliko stvari še novih, odnosi in prijateljstva pa se razvijajo počasi. Lahko gledaš na vse skupaj kot na priložnost za spoznavanje in druženje, brez pritiska. Ni pomembno, ali bosta par ali ne, pomembno je, da se ob druženju počutita prijetno, in da gresta korak za korakom.
Želim ti veliko poguma in veselja pri raziskovanju prijateljstev in novih občutkov. :)
Lepo te pozdravljam,
Živa Pirc, mag. psihologije