Pozdravljeni
Stara sem 12 kmalu bom 13 in zaljubljena sem v prijatelja ki živi daleč stran od mene.Stvar je taka spoznala sem ga na morju in dal mi je zelo dober prvi vtis z nasmeškom.Je zelo zaseden in nima časa odpisovati na sporočila.Zanima me kaj naj naredim da ga bolje spoznam in da me bo začel zelo pogrešati?
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Lisi,
če prav razumem ti je všeč prijatelj, ki si ga spoznala na morju in bi sedaj rada z njim vzpostavila stik. Prvič, pomembno je, da se zavedaš, da so občutki zaljubljenosti povsem okej, še posebej v tvojih letih. Vznemirljivo je spoznati nekoga, ki ti je všeč, in naravno je, da si želiš z njim vzpostaviti globlji odnos.
Kar se tiče tvojega prijatelja, ki živi daleč stran, je komunikacija ključnega pomena. Ker praviš, da je zelo zaseden in nima časa odpisovati, bi morda lahko poskusila najti skupne interese ali teme, o katerih bi lahko govorila, ko si vzame čas za sporočila. Lahko mu pošlješ sporočila o stvareh, za katere veš, da ga zanimajo, ali pa ga povprašaš o njegovih hobijih in interesih. Tako boš pokazala zanimanje zanj kot osebo. Vseeno pa je pomembno, da spoštuješ njegovo željo po komuniciranju in mu pustiš prostor ali čas, če to potrebuje.
Glede tega, da te začne pogrešati, je pomembno, da si zapomniš, da ne moreš prisiliti nekoga, kaj čuti na določen način. Najboljši način, da nekoga pritegneš, je, da si avtentična in takšna kot si. Deli svoje interese z njim in mu pokaži, kdo v resnici si.
Želim ti vso srečo,
Živa Pirc, mag. psihologije