Pozdravljeni.
Imam eno vprašanje. Kako vem da ve fant zaljubljen vate. Jst sem moji prijateljici povedala v koga sem. Seveda mi je ona hotela pomagati. Zato je. Šla dodat njegovega najboljšega frenda . Ona ga je vprašala če ji lahko za njeno prijateljico da številko ker si ona ne upa vprašat. Seveda jo je on vprašal kdo bi imej od mojega best frenda telefonsko. Zato mu je povedala. Za koga seveda mene ne. In on še šel in svojemo best frendu povedat in zdaj me je zelo strah kaj naj naredim da se bo zaljubil vame ker mi je zelo všeč.
Pozdrav
Tamaii
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Prva stvar, da razčistiva. Pripraviti nekoga, da se zaljubi vate ni prav. To pomeni, da bi se prilagodila njegovim željam in interesom, čeprav morda to nisi ti. Predlagam ti, da raje pokažeš sebe takšno kot si in upaš, da mu boš všeč.
Velikokrat predlagam, da se raje sami pozanimate direkt pri osebi, kaj si o vas misli, saj so lahko te informacije, ki se prenašajo od drugih drugačne. Dodatno menim, da boš na fanta naredila veliko boljši vtis, če boš sama pristopila do njega in pokazala interes. Ne rabiš mu takoj povedat, da ti je všeč, lahko pa se pozanimaš o njegovih hobijih in interesih. Morda pa imata kaj skupnega.
Poskusi morda na drugačen način. Lahko, da boš presenečena nad rezultati.
Lp,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije