Hej
Spet mi je všeč moj bivši in strah me je kaj bi rekel če mu to povem in strah me je tudi tega da bi to povedal njegovi sestrični ker sta si zelo blizu in potem bi on lahko povedal njegovi sestrični ,ki se bi norčevala iz mene rada bi samo vedela ce hoče on bit spet zmano v zvezi ali ne
Lp
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Tia,
če prav razumem si se znašla v situaciji, kjer se težko odločiš kako bi nadaljevala naprej. Po eni strani opisuješ čustva do fanta s katerim sta nekoč bila skupaj, vendar navajaš, da to spremlja strah, kaj bi se lahko zgodilo, če bi mu to priznala. Zdi se mi, da te je bolj strah reakcije sestrične in tega kaj bi ona lahko naredila. Praviš, da bi bila do tebe nespoštljiva, če bi izvedela za tvoja čustva do tega fanta. Se je tudi prej dogajalo, da je bila nespoštljiva do tebe? Morda ji je tvoj bivši že prej zaupal stvari, za katere si ti menila, da so osebne in da jih ne bi smel deliti?
Verjamem, da je nastala situacija zate težka, ker ne moreš vedeti kaj si oseba na drugi strani misli. Zanima me, če si se že s kom pogovorila glede tega? Morda imaš prijateljico, ki ji zaupaš in bi lahko z njo podelila svoje misli? Pogovor in tudi to, da si se odločila pisati na svetovalnico, lahko pomaga, da stvari zagledaš iz druge perspektive. Je pa pomembno, da se v odnosu počutiš varno, da osebi lahko zaupaš, ji odprto, brez strahu poveš svoje želje in misli.
Kakorkoli se boš odločila ti želim vse dobro. Ostajam pa na voljo, če boš imela kakšno vprašanje.
Ivona Popović, dipl. psih. (un)