hej sem Anaja stera sem 13 let in sem zaljublena v sošolca in nevem kaj naj naredim saj se med najin pogovor vedno vtakne sošolka.
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Hej, Anaja!
Razumem, da ti je težko, ko se v pogovor med tabo in tvojim sošolcem vedno vmeša sošolka. To zna biti zelo frustrirajoče, sploh če si želiš z njim preživeti več časa in ga bolje spoznati.
Morda bi lahko poskusila najti trenutke, ko sta lahko sama. Lahko poskusiš začeti pogovor z njim med odmori ali pa pred in po šoli, ko ni toliko ljudi okoli vaju. Tudi če najdeta skupne interese, kot so hobiji ali šolske aktivnosti, bi se lahko večkrat pogovarjala in preživljala čas skupaj brez vmešavanja drugih.
Če se ti zdi težko govoriti z njim iz oči v oči, lahko poskusiš najti način, da se povežeta preko družbenih omrežij ali sporočil. To ti lahko pomaga, da se počutiš bolj sproščeno in samozavestno.
Pomembno je tudi, da si prijazna in razumevajoča do sošolke, ki se vmešava. Mogoče niti ne ve, da te to moti, in če ji prijazno poveš, da si želiš nekaj časa preživeti sama s tvojim sošolcem, bo morda razumela in se umaknila.
Če se kdaj počutiš preveč zmedeno ali potrebuješ še kakšen nasvet, se vedno lahko obrneš na starše, prijatelje ali šolsko svetovalnico. Lahko pa se seveda napišeš tudi meni :)
Želim ti vse lepo,
Živa Pirc, mag. psihologije