Živjo sem 12 letna deklica moja simpatija je iz 8 razreda res nevem kaj naj storim imam mešane občutke .Vidim da me od daleč opazuje včasih pa me ignorira.ne razumem zakaj zastira pogled ali ga je sram ali je tako sramežliv res nevem.mi prosim lahko pomagate ker nemorem pristopiti do njega ker me je prveč strah da me bo zavrnil in sem preveč sramežljiva ampak vse bi naredila da bi bila skupaj .prosim pomaganje kako ga naj osvojim❤️hvala za odgovore❤️
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
razumem, da doživljaš mešane občutke oziroma zmedenost, zaradi mešanih signalov oziroma vedenja fanta, ki ti je všeč.
Ljubezen je zares ena zanimiva stvar . Naša vedenja niso vedno skladna z našimi čustvi – včasih nam je nekdo všeč, pa tega ne znamo ali pa si ne upamo odkrito pokazati ali celo povedati simpatiji. Pogosto je v ozadju želja, da bomo na simpatijo naredili dober vtis ali pa strah pred tem, da bi bili zavrnjeni ali da bi se osramotili. Tako lahko nekdo, ki je močno zaljubljen, svojo simpatijo ignorira ali jo celo heca/zbada, saj se ne zna obnašati na drugačen način. Poleg tega nas zaljubljenost lahko zmede, ob simpatiji pa smo še bolj vznemirjeni, sramežljivi in težje zbrano razmišljamo.
Obstaja možnost, da je fant, ki ti je všeč, le sramežljiv in si ne upa pristopiti. Ostaneta ti dve možnosti: lahko pasivno čakaš ali pa zbereš pogum in sama narediš korak. Strah, ki ga doživljaš, je popolnoma razumljiv in normalen. Ampak pomisli, kaj pa je najhujša stvar, kar se ti lahko zgodi, če te zavrne? Ali ni najboljše, da poskusiš? V nasprotnem primeru lahko še dolgo razmišljaš »Kaj bi se zgodilo, če bi takrat pristopila…?«
Najprej me zanima, kako dobro se s simpatijo poznata? Sta se že kdaj pogovarjala? Morda skupaj hodita na avtobus? Lahko začneš z majhnimi koraki, npr. ga pozdraviš na hodniku, mu napišeš sporočilce, mu podariš sladkarijo ali pa začneš pogovor o skupnih interesih. Ko bosta skupaj preživela nekaj časa in če ti bo potem še vedno všeč in se boš v njegovi družbi dobro počutila, lahko izraziš svoja čustva.
Ne pozabi: tudi, če tvoja simpatija do tebe ne čuti romantičnih čustev, ni s tem nič narobe. Njegova čustva niso odraz tvoje vrednosti kot osebe – četudi te zavrne, si še vedno edinstvena in pomembna. Kljub vsemu pa še vedno lahko razvijeta čudovit prijateljski odnos.
Če boš imela še kakšno vprašanje, nam kar piši, vsekakor pa bom vesela tudi sporočila, kako se situacija razvije! :)
Želim ti veliko poguma in sreče!
Cita Jenko, dipl. biopsihologinja