Zivjo,
sem Hana in imam 14 let. Pred enim letom sem bila zaljubljena v fanta iz mojega razreda. Mislila sem da on čuti isto, saj sva se na ekskurziji v španijo zelo povezala, veš čas je bil zraven mene, celo objemala sva se pred odhodi domov in ves čas mi je govoril  komplimente in podobno. Po ekskurziji pa se je začel obnašati kot, da med nama ni bilo nič. Začel me je ignorerati, zato sem se sprijaznila s tem, da med nama nebo nič.
Letošnje šolsko leto pa se je z mano spet začel pogovarjati, pač flirtat je začel. Potem pa sem izvedela, da je na valeto povabil eno mojih boljših prijateljic.
Res nevem kaj to pomeni in kaj naj naredim.
Prosim za nasvet.
Lp
• Uredništvo
Lea Figelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Hana!
Praviš, da ti je bil pred letom všeč sošolec in da sta se zelo dobro razumela, potem pa so se stvari z njegove strani spremenile. Praviš tudi, da je letos ponovno navezal stik s tabo, a vendar je na valeto povabil drugo punco.
Sklepam, da si zelo zmedena glede celotne situacije, imam prav? Najprej bi ti svetovala, da pri sebi razmisliš, kako se ti sama počutiš. Ti je sošolec še vedno všeč, četudi te je pred časom popolnoma ignoriral in se čudno obnašal do tebe? Kako se počutiš glede tega, da je na valeto povabil tvojo prijateljico?
Če ti je še vedno všeč in do njega nekaj čustiš, sem mnenja, da je najboljša stvar, ki jo v tej situaciji lahko narediš, predvsem ta, da se s sošolcem iskreno pogovoriš. Tako boš dala njemu priložnost, da ti iskreno pove, kako se počuti glede tebe, prav tako pa je to tudi način, kako lahko sama razbremeniš svojo stisko. Ko na glas povemo, kar nas teži in iskreno spregovorimo o svojih čustvih, nam je potem pogosto veliko lažje.
Čeprav vem, da so takšni pogovori lahko zelo težki in zahtevajo veliko poguma, ti svetujem, da sošolca po šoli povabiš na sprehod ali na pijačo in ga vprašaš, kaj se dogaja. Pomembno je, da iskreno poveš, kako se sama počutiš in kako ti vidiš situacijo, ter da mu daš priložnost, da tudi on sam iskreno pove, kakšna je njegova plat zgodbe. Sošolca lahko vprašaš, kaj si on misli o vama. Ali sta samo prijatelja? Ali do tebe čuti kaj več? Naj te ne bo strah, da bi v tem pogovoru izpadla neumno, saj je iskreno in odprto komuniciranje le odraz tvoje zrelosti.
Seveda pa obstaja tudi možnost, da on ne bo pripravljen na pogovor. V tem primeru ti svetujem, da mu daš prostor in ne skušaš od njega izsiliti odgovorov. S tem, da ga povabiš na sprehod, mu pokažeš, da ti zanj ni vseeno in da si se ti sama pripravljena pogovoriti, kako se bo on odzval na to, pa je njegova stvar. Nikogar ne moremo prisliti v pogovor ali odnos in je torej v takšnem primeru najbolje, če se sama nekoliko odmakneš.
Ne glede na to, kako se bo situacija odvila, bi rada poudarila še eno stvar. Njegovo obnašanje ali morebitna zavrnitev nikakor ne pomeni, da nisi dovolj dobra ali vredna. Oseba, ki je prava zate, te bo sprejela točno takšno, kot si in bo rada preživljala čas s tabo. V kolikor se s tem fantom ne bo izšlo, iskreno verjamem, da boš kmalu spoznala nekoga, ki te bo želel spoznati in s tabo preživljati čas ter te imel resnično rad. Nikamor se ne mudi.
Želim ti, da bi se situacija zate čimprej razrešila, predvsem pa ti želim, da bi ostala pogumna in zvesta sama sebi.
Če te še kaj zanima, ti z veseljem poskušam odgovoriti. Če se boš odločila za pogovor s sošolcem, bi pa rada slišala, kako je šlo. Si za?
Upam, da sem ti vsaj malo pomagala. Lepo bodi! :)
Lea Figelj, dipl. psih. (un)
• Mi
Mica635
Najprej morata biti prijatelja in potem sta lahko fant in puca