V mojem razredu je zelo vroč fant in vsem mojim prijateljicam sem povedala da sem v njega. Prijatelja sma bila od vrtca in zdaj sma postala naj prijatelja, a nočem da bi mu to povedala on pa ne bi čutil enako in bi se najino prijateljstvo končalo. Kaj naj naredim?
Lep pozdrav, Maja.
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Maja, lepo pozdravljena,
zaupala si nam, da ti je všeč sošolec, s katerim prijateljujeta že od vrtca. Sedaj sta postala najboljša prijatelja, v tebi pa so se razvila bolj močna čustva do njega, vendar te je strah, da sam ne bi čutil enako, zato mu tega ne upaš povedati.
Predstavljam si, da si razdvojena. Po eni stran si želiš svoje doživljanje deliti z njim, graditi vajin odnos, morda preživeti z njim še več časa, po drugi strani pa te je strah njegovega odziva, zavrnitve ali pa, da bi se vajin odnos spremenil. Razumljivo je, da se ti v taki nepredvidljivi situaciji porajajo dvomi in vprašanja.
Pred nekaj časa sem že odgovorila na zelo podobno vprašanje, zato ti pripenjam kar povezavo do tega: https://www.tosemjaz.net/razisci/seznam-vprasanj/kaj-naj-16071
Upam, da se opogumiš in te lepo pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije