Jaz ne vem kako naj se približam moji skrivni simpatiji in nihče ne ve da sem vanj sicer sumijo vendar le zato ler imava le en dan razlike in vedno rečem da nisem vanj. Hodiva skupaj v glasbeno šolo, šolo in se skupaj hecava ♥. Vendar ne vem kaj naj naredim mu naj povem ali ne, naj več ne razmišljam o njem ali se ne pogovarjam z njim. ????in zdaj ko je korona sploh več ni kot prej in na nogometu ⚽ se še edino kaj več dogaja z njim vendar. In zanima me ali je tudi on v mene??? Se zelo čudno obnaša do mene vedno je samo z mano, ko dobi izziv za sošolko vpraša če ga lahko naredi na meni ( me objame) kaj naj??? Kako ga osvojim ???
Lp
Emi
• Uredništvo
Patricija Kramaršek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
lahko razumem, da ti je ta fant res všeč. Obstaja več načinov kako mu lahko izkažeš naklonjenost. Lahko mu nameniš več časa, ga npr. povabiš na kakšno skupno aktivnost – sprehod, nogomet na domačem igrišču, ga vprašaš karkoli v zvezi s šolo, glasbeno šolo, mu pošlješ kakšno sporočilo več kot sicer… Lahko ga tudi pohvališ, torej nagovoriš stvari, ki so ti pri njemu všeč, ali pa ga večkrat povprašaš o tem kako se počuti... V kolikor boš videla, da se z njim počutiš sproščeno, varno, ter se bo odzval na tvoje ideje, mu lahko poveš s časom tudi več o svojih občutkih. Naj se ti ne mudi, poskusi z njim preživeti še več časa ter se spoznavati, boš videla kako se bodo stvari razpletle.
Želim ti vse dobro,
Patricija Kramaršek, mag. psihologije