Pozdravljeni!
Z fantom sva skupaj leto in pol. V zadnjem času se soočava z eno takšno majhno krizo, velikokrat se ne strinjava, se prepirava, drugače se imava v redu. Problem je, da se zaradi šolskih obveznosti velikokrat ne slišiva, vidiva, minejo dnevi ko je najin edini stik dobro jutro in lahko noč ter le kakšna beseda. Prosila bi za kakšen nasvet kako ohraniti iskrico, ki se je včasih zgodila med nama, saj imam občutek, da je ni več.
Uredništvo
Maša Podvršnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
opisuješ, da si s fantom skupaj že leto in pol, in da se v zadnjem času soočata z manjšimi težavami – večkrat se ne strinjata, pa tudi časa, ki ga preživita skupaj, je vse manj zaradi šolskih obveznosti. Verjamem, da občutki ob tej situaciji niso prijetni, so pa povsem razumljivi, saj lahko razberem, da ti ta odnos veliko pomeni.
V vsakem odnosu pridejo obdobja, ko se dinamika spremeni – včasih zaradi zunanjih dejavnikov (npr. obveznosti), včasih pa tudi zaradi osebnostne rasti ali razlik v pričakovanjih. Pomembno je, da si oba vzameta čas za iskren pogovor – o tem, kako se vsak od vaju trenutno počuti, kaj pogrešata, in kaj bi si želela drugače. Predvidevam, da bi si ti želela več stika s svojim fantom. Verjamem, da si lahko vzameta čas tudi, ko imata veliko šolskih obveznosti – dovolj je že lahko kratek video klic, da slišimo glas ljubljene osebe, povemo, kakšen je bil naš dan in kako se počutimo. Lahko se na primer dogovorita, da se vsak večer pred spanjem slišita po telefonu, ali pa gresta vsaka dva tedna na zmenek… odvisno od tega, kaj si želita in kakšne so vajine možnosti.
Torej, pogovorita se, poslušajta drug drugega in se dogovorita, kaj bi lahko spremenila, da se bosta oba v zvezi bolje počutila. Upam, da sem ti bila v pomoč, sem ti pa vedno na voljo v primeru dodatnih vprašanj.
Lepo bodi,
Maša Podvršnik, mag. psihologije