danes sek svoji prijateljici (menda najbolsi prijateljici)povedala da grem na tabor za zdravljenje za dva tedna med poletnimi pocitnicami. punca mi je odgovorila "to ti pa dejansko zamerim tk dejansko ocitno se sploh neboma mele cajta druzit kr bom js delala pa se ti (pocitnisko delo)" in ja vemm taka prijateljica ni prava prijateljica.. na kaksen nacin naj mentalno odmislim to da mi ne privosci tega.(sek tak tip ki se tesko postavi zase in tezko zameri cloveku tudi ce mi govori najslabse)
hvala za odgovor
Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnila na našo Svetovalnico. Naj ti povem, da se mi zdi zelo pogumno od tebe, da si se odločila s prijateljico deliti to, da greš na tabor za zdravljenje in da si poleti pripravljena delati na svojem zdravju. To je odločitev, ki je od tebe zagotovo zahtevala veliko moči in zrelosti in zato je to zagotovo nekaj, na kar si lahko ponosna.
Praviš, da te je odziv prijateljice prizadel in to je povsem razumljivo. Ko nekomu, s komer smo si blizu, nekaj zaupamo, pričakujemo podporo, zagotovo pa ne očitkov ali zamer. Zdi se, kot da je njen odziv v večji meri odsev njenih lastnih stisk, strahov ali razočaranj, in ne nujno tvoja krivda, vendar to zagotovo ne pomeni, da si si iz njene strani zaslužila takšen odziv. Imeti nekoga rad ali imeti nekoga za prijatelja nikakor ne pomeni, da moramo dopuščati, da nas ta oseba prizadene ali nam jemlje nekaj, kar potrebujemo.
Sprašuješ se, kako lahko njene besede odmisliš, ampak v prvi vrsti ni toliko pomembno to, da ta dogodek 'odmisliš', pač pa da si priznaš, da si razočarana in da so te njene besede prizadele. Tabor je nekaj, kar delaš zase, da se boš ti počutila bolje in močneje, kot prej. Ljudje, ki ne znajo biti ob tebi v tvojem procesu rasti, morda niso pripravljeni biti pravi prijatelji – vsaj ne v tej fazi. In to je povsem v redu. Ti pa si zaslužiš mir in spoštovanje. Tudi od sebe.
Želim ti vse dobro na tvoji poti,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)