Zadnje čase sem zelo slabo. Velikokrat pomislim da me noben nemara in da me noben noče na tem svetu. Zato pomislim kako bi bilo če bi umrla. Vedno mislim na smrt saj me noben nebi pogrešal ker me itak vsi sovražijo
• Uredništvo
Katarina Maučec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Opisuješ zelo težke občutke. Praviš, da imaš občutek, da te nihče ne mara, da te nihče noče, da te po smrti nihče ne bi pogrešal. Lahko si poskušam le predstavljati, da ti je ob takih mislih res izredno težko. Žal mi je, da se tako počutiš. Želim si, da veš, da obstajajo ljudje, ki ti lahko pomagajo. Po pomoč se lahko obrneš na našo chat svetovalnico ali na katerokoli telefonsko številko, ki jo najdeš tukaj. Ko ti bo težko, ko se boš slabo počutila, vzemi v roke telefon in pokliči na katero izmed številk. Ljudje tam ti bodo znali prisluhniti in ti biti v oporo. Lahko pa tudi meni napišeš kaj več o tem zakaj razmišljaš o smrti. Kaj se ti v življenju dogaja?
Zanima te, kako naj odmisliš smrt. Ko ti je težko, se poskusi spomniti kakšne pozitivne stvari ali dogodka. Naše razmišljanje namreč vpliva na to, kako se počutimo. Če bomo razmišljali o tem, da nas nihče ne mara, bomo žalostni. Če pa bomo razmišljali o tem, kako super prijatelja, sorodnika, učitelja imamo, bomo bolj verjetno veseli. Z načinom razmišljanja lahko narediš veliko spremembo. Prav tako lahko v težkih trenutkih poskusiš preusmeriti pozornost. Začni se ukvarjati z nečim kar te veseli ali poslušati glasbo, ki ti je všeč. Lahko uporabiš tudi tehniko preusmerjanja misli, ki je opisana tukaj. Vsekakor uporaba teh tehnik ne bo enostavna. Morala se boš močno potruditi, da boš smrt uspela odmisliti. Vseeno pa mislim, da ti lahko uspe. Verjamem vate.
Želim ti vse dobro! Mislim nate.
Katarina Maučec, mag. psihologije
• Ja
Jazsemtu
Razumem, kako se počutiš, saj sem tudi sam doživel podobne občutke v preteklosti in jih doživljam v sedanjosti. Nikakor nisi sama v teh čustvih, in želim ti ponuditi svojo podporo in razumevanje. Če želiš, lahko se pogovoriva o tem več ali skupaj poiščeva načine, kako se soočiti s temi občutki. Moj mail je nja64060@gmail.com, lahko mi pišeš.