Pozdravljeni.. že nekaj časa nazaj sem vam pisala o tem,da nemorem najti primernega fanta zase..čeprav sem pri vas na tem portalu dobila tolažbo oz.upanje ,da bom enega dne našla osebo zase...gre se o tem ,da sem že toliko časa brez spolnosti... Ta doba se nadaljuje...
Novembra 2017 sem nazadnje imela vaginalni spolni odnos... večinoma so bili iz dolgčasa oz. potreb bolj pri moških...
In potem je prišlo par razočaranj oziroma poniževanj s strani moških... In sem si vrata zaprla..vse do zdaj oziroma danes...počutim se nesposobno,nevredno,nezaželeno grdo debelo in še bi lahko naštevala...slabe izkušnje so me pripeljale do stanja,kjer lahko sama sebe nazivam z nuno...
Zelo me boli pa vem,da nebi smela sama sebi tega početi a ne znam ven iz tega..opazovanje oziroma spremljanje drugih srečnih parov...na spletnih omrežjih...
Vem,da pri nikomur ni popolno vse..a pri meni ni premika ,ker sem obupala se ne trudim v tej smeri..razmišljam o dogodkih v živo sem in tja grem na kakšnen koncert a to niso prava mesta,kjer lahko spoznam fanta za resno zvezo..avantur sem sita..
Torej..gledanje pornografije tudi nima učinka na dolgi rok.. mi škoduje, saj je vse ziagrano..čeprav so mi eni prizori tam všeč...
Kako spet postati zapeljiva oziroma "sexy"...
Ne znam osvajati moskih ..se umaknejo oziroma zbežijo...
Zaljubljam se v nedosegljive..nikoli ni obojestransko... Tistim,katerim sem jaz všeč oni niso meni in kontra..ko so meni všeč jaz njim nisem... ponavadi...če pa je obojestransko pa zaradi okoliščin nismo možni skupaj...
Zaljubljam se v moške ,ki so dominantni oziroma javne osebnosti... Taki me privlačijo..da imajo pamet dominanco ,da so v družbi priznani in uveljavljeni ,ker sem sama nekje vedno v ozadju..sestrične se norčujejo,da gledam moške z debelo denarnico a vem,da noben moški nebi financiral mojih dragih želja ter potreb...ne gibljem se v takih krogih z bogataši... Torej si moram te stvar sama privoščiti ,ko bom denarno zmožna...upam enega dne..
Večinoma se name lepijo reveži ,ki varajo so drogerasi pijanci zurerji ipd...nasilneži skratka .. kako ven..kaj predlagate? Bila bi vesela za kakšno usmeritev ..
Lep pozdrav obupana mlada punca...
Uredništvo
Barbara Stožir Curk

Odgovor svetovalke:
Draga mladostnica,
zahvaljujem se ti za ponovno zaupanje, ki ga izkazuješ s ponovnim zapisom in željo po nasvetu.
Zelo razumem tvojo željo biti ljubljena, sprejeta, imeti partnersko zvezo, ki vključuje spolne odnose. V obdobju mladostništva je ena od pomembnih tem, nalog tudi oblikovanje ljubezenskih odnosov z ljubljenimi osebami, prva partnerstva, spolni zadovoljujoči odnos, ki temeljijo na medsebojnem sprejemanju.
Verjetno se boš strinjala (sklepam glede na tvoj zapis), da v odnose vstopamo z najrazličnejšimi pričakovanji. Tako je tudi s potencialnimi partnerskimi odnosi. Navadno imamo kar predstave o tem kakšnem mora biti primeren partner, partnerica, kaj bomo tolerirali, česa ne, celo v to smer, kot si sama zapisala koliko denarja ima, kakšen je njegov ugled v družbi in katere moje potrebe mi bo lahko zadovoljil. Sprašujem se ali so ta vsa naša pričakovanja, želje in zahteve lahko tudi ovira pri vzpostavljanju dobrega, izpolnjujočega partnerstva? Po moji oceni, izkušnjahi in znanju ja. Razmišljajva. V želji, da bi spoznala, se zaljubila in osvojila partnerja, ki naj bi povsem zadovoljil tvoja pričakovanja in potrebe, si predvsem fokusirana na določene moške, ki jih sama omenjaš. Pri tem pa se ti lahko kaj hitro zgodi, da zamudiš, prezreš možen dober odnos s fantom, ki ima cel kul vrlin, ki so pomembne za partnerstvo zvezo (spoštovanje, sprejemanje in razumevanje, podobni interesi, skrb za partnerstvo, pozornost ...) in te njegova zunanjost privlači. Kaj meniš? Razmisli v kakšnem odnosu bi se ti počutila dobro in izpolnjeno. Druga pomembna informacija je, po mojem mnenju, da se partnerske zveze ne da izsiliti. Ta se zgodi, zaljubljenost, medsebojna privlačnost je spontana, ki ne traja leta in leta. Izzveni in preraste ali pa tudi ne v ljubezen, ki pa pomeni tudi trdo delo prilagajanja, sklepanja kompromisov, pogovora itd. In tu denar ne prinaša posebne sreče.
Zapisala si, da ne znaš usvajati moških. Kaj bi po tvojem mnenju morala znati? Predlagam, da si v odnosih s fanti povsem naravna in takšna kot si s prijateljicami, prijatelji. Dovoli, da boš nekomu všeč prav takšna kot si, brez posebnega napora in maske všečnosti, ker si prav taka ok kot si - enkratna, neponovljiva. Se strinjaš? Govorim o tvoji samopodobi - zapisala si, da si ničvredna, debela, nesposobna, grda. Razmisli. Razmisli, kaj vse ceniš pri sebi in kaj sprejemaš.
Zapisala si, da spremljaš srečne pare, pa tiste na internetu itd. Verjetno veš, da idealnih partnerstev, kjer bi bilo vse pravljično pravzaprav ni. In ni princa na belem konju, ki te bo odpeljal kot princesko. To ne gre, je pravljično, a neresnično.
Kje pa lahko spoznaš kakšnega potencialnega partnerja? Predlagam, da najprej slediš svojim interesom, morda imaš kakšen zanimiv hobi. Vključi se v kakšno mladinsko društvo, študentsko društvo, morda pevski zbor, folklora... Pojdi na kak zanimiv tečaj, tudi koncert. Predvsem se druži s prijatelji in si daj priložnost. Brez sile in nujnosti po partnerstvu. Najprej delaj na tem, da boš zadovoljna sama s seboj. To se bo tudi opazilo. Tudi s spolnostjo ne gre preveč eksperimentirati.
Verjamem, da boš srečala partnerja, s katerim si boš ustvarila medsebojno zadovoljujoč odnos.
Upam, da sem ti odgovorila na vprašanje in tvoja razmišljanja. Vem, da je težko čakati, se pa splača.
V kolikor te še kaj zanima, sem ti na voljo. Predlagam ti, da si na našem portalu prebereš tudi prispevke pod zavihkom zaljubljenost in ljubezen.
Vse dobro. Lepo te pozdravljam,
mag. Barbara Stožir Curk, univ. dipl. psihologinja