Pozdravljeni..zanima me kako na lep kulturni način povedati še bolj direktno kot sem svetovalki ,da v bolnico ne mislim iti na neke zadeve .. ve ,da imam predsodke pa še vedno vztraja..za kakšen odziv oziroma usmeritev vam bom hvaležna.. v stiski sem že od oktobra glede tega.. življenje se mi vrti samo okoli tega.   Če to zavrnem me izpišejo tam kjer sem od njih dobivam transferje ..
Lep pozdrav hvala
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej bi te povabila k sodelovanju, da malo bolj podrobno opišeš svojo situacijo. Napisala si, da si se s svetovalko že pogovarjala in ji pojasnila svoja stališča. Kdo je ta svetovalka? Kdo te je napotil v bolnico? Si polnoletna, kar pomeni, da o stvareh sama odločaš, pa vendar so določene zadeve kompleksnejše. Te je v bolnico napotil zdravnik, na podlagi pogovora s teboj? Za kakršnokoli usmeritev bi potrebovala več podatkov. Gre za rutinske preglede? Je morda zdravnik ugotovil, da nujno potrebuješ bolnišnično zdravljenje? Na koncu si napisala, da prejemaš transferje - kakšne, kje?
Če zadeve še nisi rešila te prosim, da odpišeš in lahko skupaj poiščemo možne rešitve.
Vse dobro!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja