Torej,
Stara sem 19 let, v obdobju odraščanja sem v dveh letih zaužila ful preveč alkohola, vse za enega 31 letnega bedaka, ker se v treznem stanju nism mogla pog. z njim/ in želela sem prehitro odrasti (gospod pa me res ni bil vreden- obviously me je izkoriščal). Zdajle sem na hitro shujšala, prekomerno telovadila in za to extremno vadbo sem zelo premalo jedla (ker sem hotela življenje na hitro popravit). Zdajle pa sem ugotovila, da nekaj res ni vredu z mojimi možgani, nimam več  funkcij povezovanja in premikam se nekam počasi, tudi glava me na nekaterih delih zelo čudno boli. Kdaj tudi ne vem katere besede naj izberem, kako naj se kje obnašam, tudi orientacije ni, ko ustanem se mi vrti, opažam da kdaj niti zase ne morem poskrbet (ne vem, kdaj moram na avtobusni postaji dol ipd.) se mi zdi da gre samo vsak dan na slabše, pozabljam tudi kaj moram narediti...Al pa se ponavljam in si usak dan govorim da bo use kul, ampk zdaj začenjam dvomit v vsako mojo besedo, pa tut začenjam se same sebe bati. Moj bioritem se je tut čist spremenil, spati ne morem skor sploh nič, ne čutim utrujenosti, kot da je cela realnost izkrivljena.
Res mi življenje očitno ni namenjeno.
Lol nima smisla da sploh jokam, ker škoda je že narejena, sam je pa obupno stanje.
Nevem kako naj si pomagam, kam naj grem, ali bo to sploh kadarkoli boljše?
Sem prijavljena za terapijo, ampak se mi zdi da je to potrebno prej zdravit, strah me je tudi da bi bila nevarna za okolje in nisem prepričana ali se bo to samo stopnjevalo...
Ali je tak trenutno realen svet?
• Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
super, da si se naročila na terapijo in prepričana sem, da boš v terapevtskem procesu uspela urediti vse kar te sedaj bega in muči.   Morda ali celo zelo verjetno so težave, ki jih navajaš povezane z intenzivnim hujšanjem, nepravilnim prehranjevanjem in kot sama praviš, ekstremno vadbo. Morda bi bilo dobro, da takoj obiščeš svojega izbranega zdravnika/zdravnico in se posvetuješ v zvezi s simptomatiko, ki jo navajaš.
Tvoja odločitev, da prekineš odnos, v katerem si se počutila izkoriščano in za katerega si ugotovila, da ti škodi, je vsekakor korak k zrelosti in odraščanju in si lahko nanj ponosna. Sprašuješ se ali bo kdaj bolje in samo sebe obsojaš zaradi dejanj povezanih s tem odnosom. Verjemi, da si sedaj na pravi poti, v iskanju rešitev in izhoda iz sedanje situacije. Vsi v življenju delamo napake. Pomembno je, da se iz njih učimo, da po vsakem padcu najdemo moč in vstanemo, ter gremo novim izkušnjam naproti. To pa je ravno tisto, kar počneš sedaj.
Želim ti vse dobro in pogum za okrevanje.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka
• po
pomočnica
Pozdravljena,
en nasvet: čim prej se pogovori z osebnim zdravnikom o možnostih testiranja za pomanjkanje tiamina (vrsta vitamina B) ali pa pojdi v zasebni laboratorij. Pri osebah, ki prekomerno pijejo in/ali imajo slabo prehrano lahko pride do hudega pomanjkanja tega vitamina, kar vodi v težave s spominom. Če hitro dobiš dodatke, lahko preprečiš poslabšanje oz. izboljšaš stanje. Do takrat poskusi jesti hrano bogato s tiaminom: polnozrnati izdelki, stročnice, svinjsko meso in ribe. Seveda gre lahko tudi za kakšne druge zdravstvene težave, je pa pomanjkanje vitamina B zelo pogosto pri ljudeh v takšnih situacijah in se ga da hitro izboljšati.