Zdravo,
že nekaj časa mi je všeč sošolec, ki verjetno ni gay in ni zaljubljen vame. Sploh ne vem kako nej mu povem da sem gay in da sem noro zaljubljen vanj. Sploh ne vem kakšno je njegovo stališče glede LGBTQ skupnosti. Jaz sem povsem drugačen kot on. On je športnik, jaz pa nisem ravno za športne aktivnosti ampak bolj za učenje in umetnost. Dvomim, da mu bom kdaj všeč in da bova skupaj. Sploh ne vem kako naj pozabim nanj. :(
lp, N.
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Živjo,
razumem tvojo stisko in hkrati mislim, da si jo s tabo deli marsikateri tvoj vrstnik :). Glede napisanega menim, da razlike v interesih, torej to, da tebe bolj zanima umetnost in učenje, njega pa šport, niso nujno ključne pri tem ali nas nekdo privlači ali ne. Konec koncev je on tebi kljub temu všeč, torej je lahko tudi obratno. Vprašanje pa je, kdo ga privlači glede na spol. Če verjameš, da ga fantje ne privlačijo in da praktično ni možnosti, da bi bila skupaj, je verjetno bolj smiselno, da poskušaš ostati le v prijateljskem odnosu. Je pa to konec koncev le tvoja domneva, domneve pa je vedno dobro v neposredni komunikaciji preveriti. Vedno imaš torej možnost, da pri njemu preveriš, kakšen odnos ima do tebe in tudi do LGBT+ skupnosti. Se pa s takim dejanjem verjetno neposredno razkriješ pri čemer je seveda ključno v kakšnih okoliščinah si sicer, torej ali si med sošolci in sošolkami pa tudi drugimi svojimi bližnjimi osebami že razkrit ali ne, torej ali s tem, da mu poveš, kako čutiš, hkrati tvegaš, da se razkriješ v širšem okolju ali ne, ali je to okolje sprejemajoče ali ne in podobno.
Vsekakor je vedno dobro videti širšo sliko in se odločati na podlagi tega, kaj v dani situaciji ocenimo, da je za nas najboljše. Glede na tvoj kratek zapis je to največ, kar ti lahko v odgovoru ponudim, je pa tako ali tako odgovor na to, kaj je zate najboljše, skrit v tebi in ga nima nihče drug :).
Eva Margon, mag. prof. soc. ped.
svetovalnica Legebitra