ugavnem bom kr začela sm u enga mojga najbulšga prjatla in js nevem ampak mislim da je tut on u mene ig naprimer da me kdaj tko pogleda, se rad druži z mano, me vabi velikokrat vn in danes mi je dau roke.
js bi mu to ful rada povedala sam se bojm da on ni u mene in da me bo zavrnu.
rada bi mu to povedla tko izven kakega telefona razmišljala sem tudi za 1 april da bi mu povedla in če pač  on bi biu tko ne sori js nism bi rekla da je samo hec al neki .
in ob kakih prložnostih mu povem kr on je ful sramežljiv
hvala za use
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Žal situacije ne poznam dovolj dobro in tudi fanta ne, da bi znala definirati njegova čustva. Najbolje je, da kot si sama že ugotovila, da ga vprašaš. Tako boš imela najbolj zanesljivo informacijo. Zavedati pa se moraš, kakšen vpliv lahko ima to na vajino prijateljstvo.
Včasih v odnosu s prijateljem mislimo, da čutimo nekaj več, saj se z njim veliko družimo in je povsem razumljivo, da do osebe gojimo neka čustva. Pomembno pa je, da znamo ločiti ali so to res čustva ljubezni v smislu partnerstva ali so to bolj čustva ljubezni do prijatelja. Jaz bi na tvojem mestu bolj razmislila o tem, kakšna so tvoja čustva do njega. Ali je to samo trenuten občutek, ker preživljata veliko časa skupaj ali pa bi res lahko bilo kaj več.
Če boš sklenila da je to slednje, menim, da boš znala zbrati dovolj poguma in mu svoja čustva tudi povedala. Dokler ne poskusiš, ne moreš vedeti.
Veliko sreče.
Lp,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije