Živjo
Sem v fanta ki je starejši eno leto od mene se poznamo že od otroštva in smo postali zdej prjatli ...
No mislim da so v njeg aše dve moji frendici.
Včeraj mi je po snapchatu pošiljal neke smešne stvari...
In pol mi jeku da ma jutr ang in da se mu ne da učit in tko in js sm mu zažela srečo on pa meni za slj ..
Pol je skrinal moj profil in je uprašu zakaj mam srčke v ozadju in js sm rekla da mi je tko všeč ...
In on a si v koga in pol je našteval moje sošolce in pol js v nobenega nism čeprav sm Vanga ...
In pol k sm rekla da nism v nobenega je reku ooo bi mi lahko že prej povedla sam nečem kaj je s tem misli...
In pol sva si zaželela nočko in pol sva prekilna ...
V šoli sm ga že prej zalotla da me gleda...
DNS v varstvu ne je dvakrat pogledu in js sm si tko mislna ok ..
No danes sm mu pa jst začela pisat in ja ..
Rekla sm mu da sm slj dubla tri in on tko ne je ful pohvali povedi mi je Tut da sem more full učit glasbo ...
In skrinal je neko sliko sam nevem katero ...
In pol mi je poslal nek uprašalnik kok mu pomenim in če bi bila par ma to je bilo v vprašalniku pa kaj sm js njemu in pol sm rekla da je moj dobr prjatu in drugo vprašanje sm spustila to vprašanje je bilo če bi bila skp in js tko ...
In pole on dej no povej ...
In pol sm mu napisala.... Tri Pikce.
In pol sm mu enak vprašalnik njemu poslala in je meu podobne odgovore ku js.
Se opravičujem če sm prevč napisala hvala za odgovor.
Lp
Zl
Zlk
Hej,
Meni se zdijo znaki da si mu všeč več kot očitni. Fant te ne bo kar tako iz dolgčasa spraševal v koga si in ti pošiljal take stvari ter te spraševal o vsem mogočem ampak to pomeni da si mu všeč. Tako da če je on tudi tebi všeč mu kar pogumno povej :). Srečno!
Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
glede na opisano situacijo je res, kar je zapisalo že dekle pred mano - izgleda, da je simpatija obojestranska.
Strinjam se tudi s predlogom, da fantu zaupaš svoje občutke. V kolikor meniš, da bi bila izpoved "všeč si mi" nekoliko preveč direktna, lahko za začetek poskusiš tako, da mu poveš ali napišeš, da se rada pogovarjaš z njim, da ti je prijetno v njegovi družbi ali kaj podobnega. S takšnimi izrazi naklonjenosti mu boš dala vedeti, da si želiš nadaljevati odnos, hkrati pa lahko opazuješ njegov odziv na tvoje besede in se tako prepričaš, ali si tudi ti njemu všeč.
Veliko poguma ti želim,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja