Zdravo! Kako naj vem da sem fantu vsec in kako bi lahko pritegnila njegovo pozornost, da bi si zacel z mqno dopisovati (zdaj si ne)? Kaj naj naredim ce mislim da sem grda, ker imam grde lase in postavo??
Lp
• Uredništvo
Špela Dugonik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala za sporočilo.
Sprašuješ se, ali si fantu všeč oziroma kako pritegniti njegovo pozornost, da bi se začel zanimati zate in ti pisati.
Zanimanje se lahko kaže na različne načine. Nekateri ga izražajo zelo neposredno in jasno. Drugi so bolj subtilni – skozi poglede, bližino ali majhne geste. Spet tretji pa so lahko zadržani ali negotovi in svojega zanimanja sploh ne pokažejo, tudi če obstaja. Zato to, da on ne naredi prvega koraka, še ne pomeni nujno, da mu nisi všeč.
Če si želiš več stika, lahko poskusiš s kratkim sporočilom ali pa ga nagovoriš kar v živo. Ne vem sicer, na kakšen način se s fantom poznata (če se sploh), ampak pogosto pomaga, da izhajaš iz nečesa skupnega. Če sta na primer sošolca, ga lahko vprašaš kaj glede domače naloge ali šole. Lahko se dotakneš tudi glasbe, filmov ali hobijev, torej nečesa, kar odpira prostor za pogovor in ni preveč obremenjujoče. Kaj od tega meniš, da bi ti bilo lažje?
Ob tem pa se je vredno za trenutek ustaviti tudi pri besedah, ki jih namenjaš sebi. Tvoja vrednost in privlačnost nista omejeni na zunanji izgled. Ljudje pri drugih zaznamo celoto – energijo, izraz, toplino... Način, kako gledaš, kako se smejiš ali kako govoriš o stvareh, ki so ti pomembne, pogosto pusti močnejši vtis kot katera koli fizična lastnost. Če si do sebe zelo kritična, to lahko zasenči vse ostalo, kar je pri tebi resnično lepo in zanimivo. Se morda spomniš kakšne lastnosti ali trenutka, ko si se počutila vsaj malo prijetno v svoji koži?
Vsak trenutek, ko se sprejmeš takšna, kot si, lahko predstavlja dragocen korak k večji sproščenosti in samozavesti v odnosih.
Želim ti vse dobro,
Špela Dugonik, dipl. psihologinja (un)