Živjo
Jutri imam spraševanje od geografije mogla bi bila sprašati že prejšnji teden ampak mi je naredilo slabo in nisem bila... Zelo me je strah ker skoraj nič ne znam in sem zelo pod stresom. Učitelju bi jutri povedala da nisem pripravljena ampak nevem če bi mi to dovolil. Nekako se moram temu izogniti ampak nevem kako rada bi učitelju napisala na gmail da nisem pripravljena ampak ne morem ker ga nimam.
Prosim pomagajte
Lp
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico.
Pišeš, da te jutri čaka ustno ocenjevanje pri geografiji, ki bi ga morala imeti že prejšnji teden. Ker tvoje znanje ni takšno kot bi si želela, te je zelo strah in si pod stresom. Želiš si najti način, da bi se jutrišnjemu spraševanju izognila. Verjamem, da ti je neprijetno in da te skrbi glede ocenjevanja.
Napisala si, da bi se rada z učiteljem dogovorila in mu povedala, da nisi pripravljena. Pomembno se mi zdi, da se z učiteljem res pogovoriš in mu poveš za svojo stisko ter se pri tem ne skušaš izogniti ocenjevanju. Običajno se na izogibanje obveznostim učitelji ne odzovejo najbolje, saj jim to predstavlja več dela zaradi ponovnega načrtovanja dela. Razmisli ali ga lahko morda skušaš poiskati danes, poizkusiš lahko tudi jutri pred pričetkom ure. Morda bo slednje pomenilo, da te bo učitelj še vedno vprašal, vendar na to na žalost nimaš vpliva. Vplivaš pa lahko odnos, ki ga želiš vzpostaviti z njim kot tudi na to, kako boš pristopila k obveznostim, ki te čakajo. Verjamem, da eno popoldne učenja ne bo zadoščalo, je pa lahko vseeno neka osnova za tvoje delo v prihodnje, ki te bo čakalo.
Želim ti veliko uspehov pri učenju in te lepo pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije