Pozdravljeni, zanima me kako naj sprejmem ter prvo predelam ali morda obstaja kakšen način ,da nimam lepega odnosa z sorodniki ter sestričnami in bratranci ..??
Sorojencev nimam ,sem edinka ..
Hvala za morebiten kakšen nasvet ,lp obupana punca
Lahko razložim kaj več ..
En
Enako
Imam grozne izkusnje ko se jim nismo vec prilagajali so pa nas opravljali. Kr neki ne sekiraj se. Js se umaknem od ljudi ki me ne marajo oziroma mi nocejo dobro. Mi je bilo hudo samo sem opazila da je veliko ljudi s katerimi se pac ne razumem oni ne razumejo mojih tezav in problemov in pac vidijo sebe. Imej se zato se toliko bolj rada
Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
v svojem sporočilu iščeš nasvet, kako shajati z družinskimi člani, s katerimi se ne razumeš najbolje. Verjamem, da ti je hudo.
Najprej bi rada preverila, če sem tvoje sporočilo prav razumela - praviš torej, da si edinka in da z družinskimi člani nimaš zelo dobrega odnosa, posebej omenjaš sestrične in bratrance. Verjetno je boljši odnos z njimi nekaj, kar si želiš doseči? Ali pa ne in se tisti del tvojega sporočila, da želiš sprejeti in predelati, nanaša na to, da pa si odnosa s sorodniki ne bi želela imeti …
Prosila bi te vseeno za nekaj več informacij - za katere sorodnike gre, če mi lahko situacijo malce bolj opišeš, kaj bi si želela predelati in doseči. S temi informacijami ti bom lahko bolje svetovala.
Zaenkrat pa ti lahko povem, da je ohranjanje dobrih odnosov (s komerkoli) naporna reč in zahteva kar nekaj truda, seveda iz strani vseh vpletenih. Dobri odnosi zahtevajo iskrenost, konstruktivno komunikacijo, odprtost, predvsem pa željo vseh, da v teh odnosih nadaljujejo.
Z veseljem ti odgovorim bolj konkretno, zato te lepo prosim, če mi lahko zaupaš kaj več. Mar mi je zate in želim, da prideva skupaj do rešitve/spoznanja, ki ti bo ustrezala.
V pričakovanju na tvoj odgovor te lepo pozdravljam.
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)